SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta LOW CARB czy napewno dziala ?

Wysłana -
Witam juz 6 tydzien redukcji schudlem tylko 1-2kg.
Jestem endomorfik przy 70kg diecie na mase 2400 kcal normalnie grublem(masa miesniowa i tluszczem) Obliczylem ze mam jejsc
B 175
W 130
T 65
KCAL 1800
Jadlem tak 5 tygodni i waga stala.
Trening silowy FBW 3 x w tygodniu
Trening brzucha po treningu siłowym 3x w tygodniu
Trening aero bieznia 3x 40minut w tygodniu

Do tego
Bralem kreatyne cm3
Spalacz tluszczu termo stim
Piłem zielona herbate
Piłem kawe przed treningiem
Bialko po treningu
Multiwitaminy

Trening byl napewno dobry byl sprawdzany w innym dziale.
Teraz zmienilem trening na PUSH/PULL/NOGI
Zmienilem diete dalem mniej b/w/t/kcal.
CZY MOZE ZMIENIC NA INNA DIETE NIZ LOW CARB ?

1 posilek

Platki owsiane 45g
Białko 35g
pestki dyni 20g

2 posilek

Ryz basmati 50g
Kurczak 150g
Warzywa

3 posilek

Makaron 50g
Kurczak 150g

4 posilek

Białko 35g
Oliwa z oliwek 10g
Warzywa

5 posilek

Twarog chudy 150g

B 150g+ bialko roslinne ok 20g razem 170g bylo 175g
W 106g bylo 130g
T 40g bylo 60g

Teraz dieta wylicza 1400-1500 kcal.
Prosze o wielka pomoc bo niedaje juz rady niewiem co robic.

STARA DIETA KTORA STOSOWALEM byla taka sama tylko
Banan+bialko po treningu
sniadanie zoldka jaj 15g tluszczu.
Wiec z tego odjolem kcal ok 400kcal.

WAGA 70KG
WZROST 165
WIEK 18 LAT
STAZ PO PRZERWIE 2 MIESIACE MASA 6 TYGODNI REDUKCJA

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
130W to prawie dla ciebie 2g węgli na kilogram. Jak to ma być LC to zmniejsz węgle do 100g w dni treningowe(tak z 80g około treningowo), a w dni NT 50g. Dodaj tłuszczy i dużo warzyw.
Wysłana -
Jak z 2400 kcal przeskoczyłeś nagle na 1800 to czego się spodziewałeś? A teraz 1500 kcal? To jest głodówka. Policz zapotrzebowanie i daj bilans na zero, potrzymaj z tydzień wtedy może ruszy.
Wysłana -
patrz na obwody a nie na wage. I tak malo wazysz, wiec jesli dopiero zaczales swoja przygode z silownia mozesz nabierac rowniez masy miesniowej przez co waga nie bedzie spadac
Wysłana -
130 g ww to sporo. ja na redukcji (86-88 kg) ścinam sporo poniżej 100 i dopiero wtedy mam efekty.
ale nie martw się, im wolniej chudniesz tym bardziej trwały powinien być efekt.
Wysłana -
moze malo waze lecz mam kolke z brzucha.Dam wegle 100g.A moze zostac przy tym 1500 i zobaczyc co bedzie sie dzialo? Jak razem zlaczyc to 12-16 miesiacy cwiczolem na mase z 56-72 kg zrobilem.Wiec teraz chce zredukowac tluszcz i od nowa na konkreta mase lecz niewychodzi mi to i jestem zalamany bo robie wszystko wedlug mnie dobrze jak pisalem u gory.
Wysłana -
No moj bilans wychodzi 1800 ale przy wyliczeniu na mase konkretym wzorem pisalo ze mam jejsc 2700-2800 a jadlem 2400 i zalewalem sie a diete mialem sprawdzoną tutaj i wszystko ok.
Wysłana -
pomoze ktos
Wysłana -
a jakie tluszcze dodawac w diete oprocz oliwa z oliwek,orzechy,pestki dyni,zoldka jaj ? np smietana,ser gouda?
Wysłana -
1 posilek

Platki owsiane 45g
Białko 35g
pestki dyni 20g

B-31G W-33G T-13G

2 posilek

Ryz basmati 40g
Kurczak 150g
Warzywa

B-35G W-33G T-5G

3 posilek

Ryz basmati 40g
Kurczak 150g

B-35G W-33G T-4G

4 posilek

Białko 35g
Oliwa z oliwek 10g
Warzywa

B-30G W-1 T-12G

5 posilek

Twarog chudy 150g

B-33G W-1 T-1


B- 164G
W- 101G
T- 35G

CO TUTAJ POKOMBINOWAC
Wysłana -
wychodzi 1400 kcal ;/
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź