SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta,

Wysłana -
Witam serdecznie,

Forum czytam od dawna,ćwiczyłem też dawno ok 8 lat temu.I nadszedł okres gdzie brakło motywacji i totalnie rozstałem się z siłownią.
Klatka wisi,brzuch nie jest taki jakbym chciał.Nadszedł czas żeby coś z tym zrobić.Nie chce robić nic na szybko,tylko ma to być spokojnie a do celu.
Na lato już za późno aby zrobić formę.Więc cel złapać mięśnia przy jednoczesnym trzymaniu wagi~(2-3kg) nie robi różnicy.
Później chciałbym to mądrze zbijać do 108 kg cel kostka na brzuchu.

Waga obecna aktualnie to 121 kg przy 194 cm.Poziom tłuszczu ok 22%.Zmierzone na dniach będzie w profesionalnym gabinecie(myślę że to chyba pomiar wiarygodny?)
Jestem aktualnie w treningu od 1 kwietnia jem regularnie bez śmieciowego jedzenia.
Staż ćwiczeń kiedyś 3 lata.Jestem endomorfikiem.

Liczyłem zapotrzebowanie przy założeniu B 1.9/T 1,0/W 2,6 wynoszące 3328 kcal w tym B 235 T 124 W 317.
Treningi w tej chwili 5 razy w tygodniu.
Chciałbym to podzielić na kilka etapów np.
1) Trzymanie regularnych posiłków bez podjadania ok 2 tyg( uszykowanie diety)
2) 06(Lipiec)- Grudzień(12) -// 5 miesięcy MASA(siła)
3) Grudzień - Luty - 3 miesiące // ( schodzenie z ciężarów ) wytrzymałość/rzeźba
4) Marzec -Czerwiec - 4 miesiące // obcinanie kalorii rzeźba

1)Moje pytanie brzmi czy dobrze jest to wyliczone?
2) Gdzie mogę ewentualnie wrzucić zdjęcia i pokazywać postęp czy jest aby ktoś dodatkowo spojrzał na to z innej strony.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Rozkład cykli: masa-rzeźba, nie jest uzależniony od chęci, czy od kalendarza, tylko od bf.

Jeśli masz bf 22 to robienie masy nie będzie "robieniem masy" tylko dalszym otłuszczaniem.

http://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Oblicz zapotrzebowanie, odejmij ze 300 kcal ułóż dietę, wprowadź sensowny plan treningowy, zredukuj do przyzwoitego poziomu (ile to zajmie - nie wiadomo - nie kalendarz, tylko efekty to określą), a na budowanie masy przyjdzie odpowiedni czas.
Wysłana -
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Wysłana -
Ok dzięki za informację.Mam program MR BIG V4.71. Poczytam również ten który został podany.
Gdy ogarnę się z dietą (około 2 tygodnie) gdzie mogę robić swoje postępy w galerii zdjęcia?
Dodam ,że od pół roku regularnie robię zdjęcia z pomiarami i wagą z myślą powrotu i efektów.
Mam zdjęcie na którym ważyłem 109 kg 10 lat temu i do tej formy mam plan wrócić.

Dobrze ,że takie forum istnieje cały czas miałem w głowie masę nawet ważąc 134 kg...Ah to głupie myślenie.
To redukujemy.



Zmieniony przez - WujaSzymon w dniu 2018-05-13 18:53:12

Zmieniony przez - WujaSzymon w dniu 2018-05-13 18:54:36
Wysłana -
Mizesz sobie założyć na forum bloga i prowadzić codzienne wpisy . Może Ci to pomoc przy robieniu formy
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź