SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Deee,czyli jeszcze raz

Wysłana -
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): to później,pewnie dużo później.
Wiek : 36 lat
Waga : 114,6 kg
Wzrost : 176 cm
Staż treningowy: na siłownię chodzę od kilku lat,ale najczęściej po kilku miesiącach jeszcze dłuższa przerwa.
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia 3 razy w tygodniu,spacer/marsz 3 razy w tygodni
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : siłownia
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: trening siłowy,cardio.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : bcaa, wpc, , witaminy i minerały, o3. Teraz tak na prawdę pozostały resztki supli: parę porcji wpc,parę porcji kazeiny,Olimp flexpower,parę saszetek bcaa,i kilka ampułek l-karnityny
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/t/w: było niemal wszystko,łącznie z IF,potem przerwa i jeszcze większe przybranie na wadze.
Wrażliwość na stymulanty: Chyba nie jestem jakoś szczególnie wrażliwy.
Możliwości finansowe: W granicach rozsądku.
Twoje pytanie -cel/problem/opis: długoterminowo,chcę wyglądać dobrze,na tyle ile się to da w mojej sytuacji,brzmi ogólnie,ale mam na serio w głowie pomysł,wiem mnie więcej do czego dążę.Nie chcę po prostu schudnąć.Chce w miarę estetycznej,dość atletycznej sylwetki. Krótkoterminowe cele? Pewnie będą ustalane na bieżąco,na teraz chcę zejść poniżej 110kg,chcę się zmieścić w takie czy inne ubranie itp.


Było minęło,nie chcę się męczyć i katować,że tak późno zacząłem itp. Dwa tygodnie temu powiedziałem: dość!Tym razem dam radę! Waga wówczas wskazała 117,7kg. Dziś rano na czczo 114,6kg. Ta ostania wartość niech będzie liczbą wyjściową.

Dieta: na razie ok.1900-2000kcl. Przy mojej wadze nie ma sensu się bawić w ucinanie po 100 kcl. Na razie tego się trzymam,jakby co,to będę dokładał aktywności. Rotuję węglami i świetni się z tym czuję. Rozkład makro na razie dość płynny,wysoko Bałko(ok 180-200g),Tłuszcze 75-100g,Węgle 50-200 kcl.

Po co ten blog?Co tu będzie?: Blog,to rodzaj motywacji,chęć zawarcia w jednym miejscu tych wszystkich myśli nieuczesanych,a związanych z redukcją(prawda,że brzmi lepiej niż odchudzanie?). Będę regularnie podawał dzienny rozkład makro i kcl,wpisy o aktywności fizycznej.Pewnie też sporo rzeczy niekoniecznie związanych z samym tematem np. co czytam,oglądam itp. W pewnym temacie koledzy i koleżanka zachęcili,więc jestem.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
I super ze jestes!!!! Bede czytac:) co na tej siłowni planujesz dokładnie robić??
Wysłana -
No to witaj teraz oficjalnie . Będę śledził postępy
Wysłana -
Paatik
I super ze jestes!!!! Bede czytac:) co na tej siłowni planujesz dokładnie robić??

operacja TRANSFORMACJA

Wysłana -
ps.Leniwie ale bede śledził
powodzenia , i ... cierpliwosci !
Wysłana -
No to będziemy razem walczyć o lepszy wygląd.
Ja w domu a Ty na siłowni - będziesz miał lepszą motywację (chociaż gorszy dostęp do sprzętu).
Nie przejmuj się gdy zjesz raz coś więcej!
Ważne aby potem tych "razów" nie przedłużać.
Wysłana -
No to się "zapuściłeś" (jak mogłeś?)
Determinacji życzę w drodze odzyskania zdrowia - tak zdrowia
Wysłana -
najważniejsze chyba to znaleźć odpowiedź na pytanie dlaczego psycha siadała i kilogramy wracały z naddatkiem,
czy to nie jest przypadkiem to samo co robisz teraz, gwałtowna ucinka, wytrzymujesz jakiś czas po czym rzucasz się w wir odrabiania strat?
łatwo nie będzie, także powodzenia
Wysłana -
i tu kabo ma racje ! up******ic 1/3 z miski jest latwo , dowalic za jakis czas jeszcze jeden kotlecik jeszcze latwiej
nie abym w jakikolwiek sposób chcial zniechecic , ale przy tak drastycznych cieciach to poleci wiecej miesa niz sadla , a po co ? nie lepiej dowalic kg na sztandze ?
albo co najwazniejsze regularnie sie pokatowac na silce ? .... o i tu widze problem obcinamy kalorie ,idziemy na silke waga leci jest ok ..... przychodzi pewnego dnia pan LENIU i ...dupa !!! blada DUPA !! podjadamy nie cwiczymy czyli JOJO
oj nie bedzie latwo bo LENIU sie palenta gdzies po okolicy
Wysłana -
Hmm.. na 2000 to ja mam lekki plus -ale jestem podstarzałą panienką ważącą ponizej 60 kg.
Wydaje mi się ze krótkoterminowo, żeby się wdrożyć taki plan nie jest najgorszy - ale po 2 tygodniach pewnie przyjdzie kryzys..Również ćwiczyć będzie pewnie trudno na takim minusie. ALe poczekajmy - moze autor napisze jak ma wyglądać dokładnie ta siłownia i jak było poprzednimi razy. Mniejmy nadzieję, ze nie powtarza "sprawdzonego" schematu:(
Wysłana -
Deee wszystko to wie
Strona 1 z 10
Dodaj odpowiedź