sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Deee,czyli jeszcze raz

Wysłana -
Deee
Olałem plan,który robię do tej pory. Jazda dowolna,ale mocno klasyczna.


wiedziałem, że tak się skończy jak mistrzowie trzymania się planów, ajazy i Kebul, zaczną doradzać w temacie ,
Wysłana -
Kabo...już pół roku, jak robię plan na ławkę, także ten, no . Z resztą też w ryzach od stycznia...czasem coś napiszę, że zmieniam, a potem i tak wracam do tego co robiłem. Jedyna zmiana u mnie w tym roku to siady 5 x week od niedawna, i chyba na dłużej ze mną zostanie Kebul też jakiś plan do końca przerobił..także ten, wiesz, zupełnie nietrafiony przykład
Wysłana -
Deee - nie żebym była demonem porządku i systematyczności - ale bajzel masz w tym trenowaniu - i dla dyscypliny głowy powinieneś wiedzieć co masz robić, ile masz robić i ile zrobiłeś. Sorry - jak ma się udać z tym odchudzaniem to porządek potrzebny na każdym froncie...
Jak jest stres to głowa woła cukru (u niektórych %). Normalne - jak już niestety mam w domu coś tego typu to próbuje wpisać to w makro - jak widzę że mi rozwala - to zwykle odstępuję. Czytam też dokładnie skład i bardzo często mi się odechciewa. Oczywiście przeprowadzam również z sobą "wewnętrzne rozmowy" zastanawiając się co mi ten cukier da. Roboty nowej za Ciebie nie znajdzie... No ale tu każdy musi po swojemu wypracować sobie metody.
Taki jeden dzień jedzeniowy wpisany w dziennik mógłybś wrzucić- wiedzielibyśmy co i jak:)
Wysłana -
kabo9
Deee
Olałem plan,który robię do tej pory. Jazda dowolna,ale mocno klasyczna.


wiedziałem, że tak się skończy jak mistrzowie trzymania się planów, ajazy i Kebul, zaczną doradzać w temacie ,

ze co ? ten tego ... w 2 lata skonczylem .....? dokladnie 1 plan no i 3 razy przerobilem 10000 swings
Deee wez kartke ,lepiej zeszyt ,rozpisz plan (czytaj PRZEPISZ ! gotowca i sie go trzymaj !!!! ) ,nie patrz na mnie czy alajzego ,
mam pewnosc ze gdybym sie trzymal planu ,jakiego kolwiek ,efekty byb byly 1000% lepsze niz teraz ale trzeba sie czegos trzymac
samowolka na poczatku nie jest wskazana
Wysłana -
"mam pewność, że gdybym się trzymał planu ,jakiegokolwiek ,efekty by były 1000% lepsze niż teraz " ...sto procent racji....z własnego doświadczenia piszę
Wysłana -
ajazy
"mam pewność, że gdybym się trzymał planu ,jakiegokolwiek ,efekty by były 1000% lepsze niż teraz " ...sto procent racji....z własnego doświadczenia piszę
Możesz tak myśleć
Jest to nie do sprawdzenia!
Wysłana -
Dziś cardio. Postanowiłem nie robić treningu siłowego w klasyczne pn/śr/pt, bo kolejka do stojaków czy ławeczek dramatyczna. Miałem rację. 10minut wioślarz,20 minut orbitrek(chyba tak sie to nazywa) ustawione na program interwałów,10minut wioślarz, na koniec 15minut marszu na bieżni.

Micha:
1) serek wiejski/bułka graham. To tak śniadaniowo przedtreningowo.
2)120gram truskawek z białkiem Olimpu(na mleku)o smaku ...truskawkowym:0) 25 gram gorzkiej czekolady
3) chudy schab na patelni z cebulą i dwa jajka smażone
4) sałatka szpinak,mozarella,pomidor,oliwki,na boku 130gram wołowiny z rostbefu. Na deser 3 orzechy brazylijskie.
5) kazeina na mleku(to jeszcze przede mną).

Makro: 2250kcl, B:220g,T:111gW:96g

Suple:

3 x Omega3 Ostrovit
1x FlexPower Olimp
BCAA 18 gram(wliczam do makro)

Założyłem konto na evernote,fajna sprawa.Dzięki,Paatik.

Plan FBW. Po "/" taka alternatywa dla głównego ćwiczenia.Tak w razie "w".

wyciskanie sztangi leżąc/sztangielek 4s.
T-Bar row 4s.
MC 2s.
Leg Press / Prostowanie nóg 4s.
Wyciskanie sztangielek siedząc barki 3s.
biceps sztanga łamana-sztangielki 3s.
triceps te dipy na maszynie/ściąganie linki wyciągu 3s.
wspięcia na palce stojąc/ łydki siedząc 3s.

Nazwy ćwiczeń mocno umowne:)

A nasze U-21 już przegrywa. Zgadzam się z Hajto. Dawidowicz do zmiany,ktoś chce tego chłopaka wypromować,czy o co chodzi?



Zmieniony przez - Deee w dniu 2017-06-19 21:39:24
Wysłana -
Bułka graham to jedyne źródło ww złożonych? Kiepskie źródło. Żadnych ziemniaków, kasz, makaronów razowych nie jadasz? No i jak schab jest z patelni to czymś podlany - w sensie jakiś tłuszcz był ?
Łydek to Ty chyba póki co nie musisz ćwiczyć - ale na pewno zaraz jakiś większy specjalista w tej dziedzinie sie odezwie.
Mój małż tez mecz ogląda i dyskutuje z telewizorem.,,
Wysłana -





Wysłana -
Na szyybko,w drodze na trening.

20 czerwca: 2306kcl, W:186g,T:90gB: 196g

Włączam do diety ryż,kaszę,w niedzielę ziemniaki. Do smażenia używam,niewiele,ale jednak, oleju rzepakowego. Kupiłem oliwę z oliwek,avocado,kupię dobry olej kokosowy.

kebul,ten plan fajny,ale szczerze,to czuję,że nie na teraz. Tak swoją drogę wyobraziłem sobie,jak robię wykroki ze sztangą na mojej maciupeńkiej siłce. Co najmniej kilka osób odniosłoby trwały uszczerbek na zdrowiu.

Trening:

wyciskanie sztangi leżąc 55kg 9 7 7 6
T-Bar row- 35kg 8 7 7 7
MC-50kg 9 9 -muszę popracować nad techniką,widzę,że jak fatalnie wygląda moja sylwetka w lustrze. Zejdę z ciężaru,poćwiczę nawet z samą sztangą.
Leg Press 80kg 10 9 9 7
wyciskanie sztangielek barki 13kg 13 10 10 -bardzo fajnie czułem barki w trakcie i po treningu
biceps sztanga łamana- 20 kg 13 11 10 - moje ulubione ćwiczenie
triceps te dipy na maszynie 40kg 11 10 10
wspięcia na palce stojąc 60kg 14 14 14
Ab crunch

21 czerwiec: 2369kcl W:213g,T:84g,B:186g

spacer po lesie w tempie...spacerowym 50minut,czułem mocne zmęczenie fizyczne,stąd dołożyłem nieco kalorii jak na DNT,dołożyłem ryżu,by podbić węgle.

Przedtreningówka gotowa,lecę.
Strona 9 z 9
Dodaj odpowiedź