sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

DamiosL - przygotowania

Wysłana -
Cześć!

O mnie

Krótko, żeby się nie rozpisywać, sporo osób też mnie kojarzy; mam na imię Damian, rocznik '93. Mieszkam i trenuje na południu Polski. Z tym sportem do czynienia mam mniej więcej od czasów liceum. Wiadomo, jak za pewne u każdego ze wzlotami, upadkami, odejścia i powrotami. Trochę "bardziej na poważnie" zacząłem się w to bawić gdy rozpocząłem śledzenie kariery Adama Sukera. Od razu wziąłem go sobie za pewnego rodzaju "wyrocznie", bacznie śledząc, słuchając i czytając jego rady - wyciągałem wnioski i starałem się wprowadzać pewne rzeczy do siebie. Później trafiłem na Przema, Lukiego, Mariana ( tego z południa i północy ), Bzyka, Kacpra, Sebe Mieleckiego jak jeszcze działał w social media... no i teraz całą ekipe, która tutaj na SFD bacznie się udziela ( bo o ile ja nie jestem aktywny, to śledzę każdy dziennik every day ) - tym bardziej, że to w zasadzie same osoby spod skrzydeł Adama, Przemka czy Lukiego - jest od kogo czerpać wiedzę, co podglądać i z czego korzystać. Sam trenera nie mam, działam sam, ale w związku z tym właśnie głównie na zasadzie wyciągania wniosków korzystając z rad innych

Do założenia dziennika namawiało mnie ostatnio trochę osób... postanowiłem, że to zrobię. Czas na wypiski znajdę, a myślę, że może się przydać taki "notatnik". Odnośnie zawodów... tutaj też bardzo często ostatnio albo dostaje pytanie czy się gdzieś szykuje albo namawianie na stanięcie w końcu na deskach. Nie ukrywam, że już kiedyś się do tego zbierałem, ale czynniki zewnętrzne mi przeszkodziły. Teraz znów pojawia się taka możliwość, tym bardziej, że dostaję wiadomości od osób stąd, że warto abym podjął taką decyzję... No więc... Nie wiem jak potoczy się najbliższy okres ( po wakacyjny ) bo w pracy czeka mnie MEGA zmiana więc jeśli nie ta jesień to wiosna 2018r jest bardzo prawdopodobna. Może jakaś federacja inna niż IFBB? To jeszcze na pewno będzie do przemyślenia.

Wzrost: 172/173cm ( zależy jak zmierzy )
Waga: 81kg

OBECNIE...

Zakończyłem sobie okres redukcji, takiej typowej wakacyjnej, żeby jako tako na plaży, basenie przez lato wyglądać. Na dole wrzucę fotki więc sami ocenicie czy mi wyszło czy nie Teraz na pewno przez lipiec będę chciał utrzymać to ( od 15.07 mam dwutygodniowy urlop - 16.07 wyjeżdżam na pewno do Pobierowa, na tydzień, odpocząć i może przy okazji poznać osobiście Mariusza jak się uda ). Później... no właśnie - być może ruszę z porządną masą przez jesień, zime, żeby potem na wiosne zacząć się szykować. Lub... jeśli forma po wakacjach zostanie w należytym ładzie oraz pozostałe czynniki pozwolą to może coś na jesień? Kategoria? Pewnie klasyk - tak przynajmniej twierdzą osoby mające większe pojęcie ode mnie.

DIETA...

Tak jak pisałem, jestem po redukcji, kalorie jeszcze nisko, systematycznie dokładam, chcę jako tako formę utrzymać. Bazuje sobie na bardzo prostej rotacji ww High i Low przy czym nie mam ustalonych konkretnych dni. Lece na tzw. czuja. Jak uważam, że potrzebuję doładowania węglowodanami to wrzucam dzień High, zazwyczaj co ~3 dni i prawie zawsze w sobote i niedziele -> w te dni jestem najbardziej głodny Będę wrzucał jak to wygląda na co dzień, fotki jakieś pewnie też wpadną.

Dzień Low - B: 280g, WW: 200g, T: 60g
Dzień High - B: 280g, WW: 400g, T: 30g

Każdy dzień będę wrzucał osobno, chociaż i tak rzadko się różnią - poniedziałek-piątek prawie w ogóle nie kombinuje, nie mam czasu, a nawet jakbym miał to by mi się nie chciało Od czasu do czasu wpadnie jakiś cheat, najczęściej w postaci lodów w okresie letnim, wyskakuje do Żabki którą mam pod domem jak mi się o 20:00 zachce i się nie przejmuje

TRENING...

Teraz trenuje 5-6x w tyg., z podziałem partii na Nogi/Klatka+Bic/Plecy/Barki+Tric. Brzuch 2-3 razy w tyg. Ćwiczenia dobieram intuicyjnie, ale ZAWSZE bazą są u mnie wolne ciężary i co najmniej 50% ćwiczeń stanowią one. Cardio z 5x w tyg. 30-40minut po treningu -> zwyczajnie je lubię.

SUPLE...


1) Białko ( WPC i Kazeina ) do uzupełnienia braków w diecie albo bardziej do nadania smaku posiłkom
2) Wit. C - 2x 2g
3) Omega 3 - 2x 2g
4) ZMA - porcja
5) Probiotyki Sanprobi Active & Sport - 2x 2kaps

FOTY...

Zrobiłem dzisiaj, o 6:00 rano po obudzeniu, na czczo. Wygląda to teraz jak na załączonych obrazkach.









Zmieniony przez - DamiosL w dniu 2017-06-11 08:34:36

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wpisuję się dla powiadomek, ale przeczytam później, bo właśnie odpalam rower
Wysłana -
Długo czekać nie trzeba było jestem i obserwuję
Wysłana -
no w koncu

mi kiedyś musimy sie w koncu zgrac bo nie daleko mamy do siebie

wzrost masz taki ze idealnie do klasyka 175cm na MP na wiosne

powodzenia
Wysłana -
Siema fajnie ze założyles dziennik. Forma mega. Powodzenia


Zmieniony przez - sOiR w dniu 2017-06-11 08:54:12
Wysłana -
Jestem
Wysłana -
Super forma, będę śledził
Wysłana -
Nieźle to wygląda wpisuję dla powiadomek :) I chętnie będę śledził.
Wysłana -
Teraz obczaiłem dokładnie. Zaj**ista forma. Ja bym na Twoim miejscu pyerdolnął Sopot/Władka.
Wysłana -
liczę na owocowe omlety jak za czasów dziennika w uns
powodzenia
Wysłana -
Dzięki!

Bzyku, myślałem, ale już wiem, że do samego piątku 14.07 będę miał ostry za*** w pracy, żeby wszystko podogrywać w firmie przed moim urlopem... Gdybym wiedział, że tak mi to wszystko powychodzi to pewnie wziąłbym urlop o tydzień wcześniej i wtedy idealnie by się ostatni tydzień przed zawodami i same zawody zgrały z wczasami.

Buli, aż tyle ile teraz nie wpada co wtedy, ale oczywiście miejsce na moim omlecie zawsze mają więc pewnie będą wpadać obowiązkowo!
Strona 1 z 14
Dodaj odpowiedź