SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Wybór celu treningowego

Wysłana -
Witam! Jestem od miesiąca na redukcji i zaczynam się zastanawiać, czy dalej ją ciągnąć, czy może już wchodzić na masę. W przeciągu tego miesiąca zrzuciłem około 2kg i 3cm w pasie, kaloryfer już jako tako widać przy dobrym świetle więc myślę, że jestem na pułapie ok. 13% bf. Moim założeniem było zejście do 10-12% bfa i wejście na kontrolowaną masę. Więc moje pytanie jest następujące - pociągnąć jeszcze tą redukcję i zejść do tych 10-12% bfa (w 2-3 tyg do zrobienia myślę) czy od początku tygodnia już stopniowo podbijać kalorie i przechodzić w masę?

Wiek 21
Waga 69
Wzrost 174
Pas 79
Aktualna dieta 2300 kcal (na tej kaloryczności jeszcze schodzi waga i obwody)
B 130
W 250
T 90

Trening 3x FBW + czasami interwały typu tabata jak mi się chce +dużo spacerów







Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Generalnie masz dostatecznie niski poziom tkanki tłuszczowej w ustroju aby rozpocząć budowę masy mięśniowej.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-06-16 19:07:38
Wysłana -
Jw.
Wysłana -
No dobra, więc załóżmy że wchodzę na masę. Jak to teraz najlepiej zrobić, aktualnie jem 2300kcal i jest to pułap w którym ciągle redukuję (całkowite zapotrzebowanie to ok. 2600kcal). W moim toku myślenia wyglądałoby to tak:

1 tydzień +200 kcal 2500
2 tydzień +200 kcal 2700
3 tydzień +200 kcal 2900 i tutaj się zatrzymać i po 2 tyg sprawdzić co się zmieniło w obwodach i w zależności od wyników skorygować dietę.

Co sądzicie?
Wysłana -
Zdecydowanie masuj
Wysłana -
Mogę prosić o odpowiedz na pytanie 2 posty powyżej^ :)
Wysłana -
Weszłabym na 2600 od razu, potrzymałabym tak tydzień-dwa i zobaczyła, co się będzie działo.
Wysłana -
Wskakuj na zero i stopniowo dodawaj kalorii .
Wysłana -
Generalnie jesteś jedynie miesiąc na redukcji, w dodatku nie stosujesz głębokiego deficytu kalorycznego, w tym przypadku możesz zarówno zrobić zwyżkę kaloryczną bliską CPM jak i dodawać powoli - zadecyduj. Tzw. ,,reverse'' nie jest zalecane przede wszystkim osobom które redukują już od dłuższego czasu i kończą odchudzanie na niskich pułapach energii. Niemniej jednak zmiany powinny być wyraźnie, w ten sposób stanowczo jesteś w stanie odżywić hormony (zwiększają kalorie pod bilans 0 )


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-06-17 07:09:30
Wysłana -
Dziękuję za rady! Wskakuje od razu na 2600 kcal i co tydzień będę zwiększał o 150/200 kcal do pułapu 2900/3000 kcal :)
Wysłana -
Powodzenia :)
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź