SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dalsza redukcja, zero, masa?

Wysłana -
Witam serdecznie.
Na początek krótko o mnie.
Jestem po okresie redukcji, w sumie zadowolony.
Wzrost: 186cm
Waga: 83>69kg
Pas: minus 16cm
Bf: około 17-18%
Mało mięsa.
Nadal brzuch i nogi zalane, ale nie od razu Rzym zbudowano.
Tak na prawdę to nie uczęszczałem na siłownię, redukcja opierała się na diecie oraz lekkiej pracy fizycznej, piłce nożnej, ogólnie zwiększonej aktywności.
Na siłkę będe mógł chodzić od połowy września, kiedy skończę pracę.
Teraz kilka pytań.
1. Waga 69kg, przy takim wzroście to chyba już troszkę za mało. Jaka dieta teraz przez te przejściowe 1,5 miesiąca, a jaka później gdy zacznę z siłownią?
Ja widzę to tak: przez te 1,5 miesiące wjechać na zero z tą aktywnością, czyli 2500-2600kcal, a później z siłownią jakieś 2800-2900kcal. Zrobić mięso i znowu redu. A może wgl ciągnąć redu dalej?
2. Jakie makro podczas tych diet? Standardowe B:2 T:1 W: reszta?
Z góry dzięki za pomoc.




Zmieniony przez - Dimitrij w dniu 2018-08-04 21:50:38

Zmieniony przez - Dimitrij w dniu 2018-08-04 22:12:54
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1 wejdz na zero kaloryczne, odpocznij i dopal resztę
jak makro które do tej pory stosowałeś sięsprawdziło to się trzymaj tego
Wysłana -
1. Niech waga nie będzie wyznacznkiem a lustro.
2. Jak później dorzucisz siłke i będziesz dalej trenował piłkę to te 2800 kcal może okazać się za mało przy nabrać masy. Myślę, że 3000-3100 mógłbyś wtedy spokojnie jeść. Bialka możesz dać troszkę mniej niż 2g. Jakieś 1,8/1,7g na kg.
Wysłana -
Aha, ok. Dzięki za porady. A jeszcze jedno pytanko. Wjade na 0, waga sie utrzyma i nie będzie wgl problemu jak będę redukował z tych 69kg, powiedzmy przykładowo na 60kg? I ile to zero trzymać? Aż narobię mięsni, czy tylko podczas tego 1,5 miesiąca?


Zmieniony przez - Dimitrij w dniu 2018-08-04 22:26:07
Wysłana -
około 3-4 tygodni mozesz dać, podreperujesz organizm, naładujesz baterie
Wysłana -
Za wszelka cenę nie zbijaj wagi to x kg . Ty masz kształtować sylwetke a nie zawracać sobie gliwe cyferkami z wagi
Wysłana -
Czyli kompletnie nie przejmować się niedowagą? Nie ma to znaczenia, jeśli chodzi o zdrowie? Pytam, bo się nie znam. :) Czyli generalnie miesiąc zera - reset, i później dalsza redukcja jak rozumiem. Aż do satysfakcjonującej mnie sylwetki. Aha, podrzucam jeszcze, bo wczoraj zapomniałem, zdjęcie. Może pomoże.

Wysłana -
I z boku.

Wysłana -
Masz obserwować wzrost masy miesniowej w lustrze i wymiarach . Waga się nie przejmuj
Wysłana -
Okej, dzięki śliczne. :) A jeszcze jedno pytanko. Teraz miesiąc - bilans zerowy, mniejszy wysiłek więc ok. 2500kcal. A później wjadę na siłkę, podwyższę trochę kcal, ale będę redukował więc ok. 2800kcal. Będzie to optymalne?
Wysłana -
Tu już nie ma z czego redukować.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź