SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dalsza redukcja, zero, masa?

Wysłana -
To że nie chodzi na siłownie to nie znaczy że ma leżeć sparaliżowany 24/7 i się nie ruszać.
Ja z siłowni na sztuki walki przerzuciłem się 1,5 roku temu, i mam problemy żeby zbić masę mięśniową mogę nic nie jeść przez 48h nie mieć żadnego wysiłku, pracę siedzącą i masa mięśniowa i tak nie spada tzn, jak obwodu spadną to jak wrócę do jedzenia bez obrzerania, może być 2000kcal to i tak masa mięśniowa i waga wraca w to samo miejsce z tym samem stosunkiem LBM do BF.
Nikogo nie zachęcam do takiego nie jedzenia, podaje tylko przykład bo kiedyś jak chodziłem na siłownie i nie zjadłem kawałka mięsa to biegłem po szejka bo katabolizm a teraz jak mam nadmiar masy mięśniwej pod moją dyscyplinę i nie chce zejść.
186 to nie 2 metry, sam mam 188 i bym się na tym nie zagłodził pomimo treningów a co dopiero 2000kcal bez treningów
Wysłana -
Podrzucam jeszcze zdjęcia dietki.
Wysłana -
Przez 48 godzin nie traci sie masy mięśniowej w zauważalny sposób, nawet nie jedząc ( no chyba, że chirurg interweniował) Autor masy mięśniowej ma bardzo mało i juz jakis czas jest na deficycie - w mojej ocenie zbyt dużym.
Wysłana -
Nie chciało się edytować, więc jeszcze raz. :)
Makrela 2-3 razy w tyg, żeby uzupełnić omege.
Do chleba z jajkiem i obiadu, jakieś warzywka wrzucam np. ogórek kiszony, pomidor, buraki, kapusta czerwona itd.
Ryż do rotacji z kaszą jaglaną i makaronem pełnoziarnistym.
Brzoskwinia zamiennie z jakimiś innymi owocami np. borówka amerykańska, truskawka, jabłko, tak, żeby się kcal zgadzały.











Zmieniony przez - Dimitrij w dniu 2018-08-05 18:07:53
Wysłana -
deja vu
Przez 48 godzin nie traci sie masy mięśniowej w zauważalny sposób, nawet nie jedząc ( no chyba, że chirurg interweniował) Autor masy mięśniowej ma bardzo mało i juz jakis czas jest na deficycie - w mojej ocenie zbyt dużym.

Głodówkę robiłem będąc w większym deficycie (1-2 posiłki dziennie miesiącami) od autora z małymi przerwami od 1,5 roku ale z proretytem na zbicie wagi nie koniecznie tłuszczowej bo nie chce schodzić poniżej 6% bf potem zdrowiej redukować wagę masą mięśniową ale nie jest to takie łatwe (przynajmniej z mojego doświadczenia, każdy powinien indywidualnie do tego podejść).
Autor ma niską masę mięśniową, skinny fat ale nie oznacza to że mięśnie mu w ogóle znikną bo musiał by ich nie używać, nie jest też hardkorowym kulturystą któremu nagle zabrali siłownię, każdy ma jakąś granice którą będzie ciężko przekroczyć
Wysłana -
Od razu nie wskakuj na masę... bo się nie uda.

Zrób miesiąc na zero ani nie ucinaj ani nie dodawaj. Skup się w tym okresie na regeneracji organizmu i przygotowania stawów i ścięgien do obciążeń jakie będą na masie.

Warto skupić się w tym czasie na lekkich treningach siłowych z pełnym zakresem ruchu, fajnie gdyby wskoczył basen te 2x week oraz mobility.

Jak się przygotujesz płynnie dodajesz kcal i obserwujesz... tak by się nie zalać na nowo tylko lepiej powoli a czysto

Trzymam kciuki i o dalszej redukcji zapomnij...

No chyba, że...

Chcesz wyglądać jak kulturysta z Auschwitz - kto co lubi



Zmieniony przez - DAXXX-94 w dniu 2018-08-06 11:26:15

Zmieniony przez - DAXXX-94 w dniu 2018-08-06 11:26:43
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź