SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dalej masa czy Redukcja, mini Cut ?

Wysłana -
Witajcie

Robię masę 3 miesiące ( mam dopięty trening i diete)
Z gościa 192cm wzrostu 70kg udało mi się wyciągnąć 83kg.
Na poczatku miałem diete typowo kulturystyczną. tłuszcze 1g białko 2g reszta węgle, co dawało nawet 500g węgli.
Wcinałem dużo bananów, miesiąć temu zmieniłem dięte gdyż strasznie zalewało mi brzuch.
Od miesiąca mam 2g tłuszczu 2g białka reszta węgle.
Przyrosty wagi zatrzymały się, jednak brzuch dalej jest jakby wzdęty, fatalnie to wygląda.
Zmierzyłem BF i wychodzi około 16.2 %.
W ogóle to zmęczony jestem już tym żarciem i tym wszystim, za 1,5 tyg mam wakacje.
Myślicie, że mini cut to będzie dobra opcja dla mnie na 4tyg obcinając kalorie o 20% ?

Dodam , że od tych 3 miesięcy ćwicze cięzki dość FBW 3 x w tygodniu + 3 x w tygodniu basen pływanie 30min, a mimo tego brzuch dalej wylany i ogołnie mam wrażenie że mięsnie się pochowały pod tluszczem :/

W załączniku zdjęcia .






















Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 09:23:11

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 09:24:42

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 09:26:36

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 09:27:40

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 09:30:09

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 10:32:39
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Brzuch jak brzuch. Robiąc tyle kg masy wcale nie jest duży. Kwestia niekoniecznie diety, a słabych mięśni posturalnych. Polecam dodać ćwiczenia wzmacniające:

https://potreningu.pl/articles/5008/miesnie-glebokie--najczesciej-zaniedbywany-element-treningu 
Wysłana -
Trenujesz w domu czy na siłowni ? Jak wyglada Twój plan treningowy i odzywianie
Wysłana -
Siłownia.
Trening FBW
A.
Przysiady ze sztangą 4x12
Wiosłowanie lub ściaganie wyciągu górnego 4x12
Wyciskanie sztangi klatki szeroko 4x12
Wyciskanie żołnierskie 4x12
Wyciskanie francuskie 3x12
Wyciskanie sztangi łamanej na biceps 3x12
B)
Wykroki z hantlami 4x12
Martwy ciąg klasyczny 4x12
Rozpiętki z hantlami 4x12
Wyciskanie hantli nad głową ( barki) 4x12
Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 3x12
Dipsy na poręczach 3x12
Wyciskanie hantli młotkowo na biceps 3x12

Po każdym treningu ćwicze brzuch ( deska, brzuszki, unoszenie nóg na poręczach, czasem a6w)
Wcześniej 3500 kcal, 180białka, 100 tłuszczy 460 węgli jednak kiepsko się czułem.
Obecna dieta to 3400 kcal, 160g białka, 160g tłuszczy 330 węgli.
Moje zapotrzebowanie kcal wliczając aktywnośc to około 2.9 -3k kcal.
Diete mam dopracowaną tłuszcze z oliwy, jajek, oleju lnianego,siemie , awokado , orzechów, oleju MCT, owoce tylko banan po treningu, czasem grejfrut.
Węglowodany to ryż brązowy, kasza jaglana , płatki owsiane, rzadko pieczywo ciemne pełnoziarniste. Po treningu jem Mutant Massa 100g, ale ostatnio zaczałem robić własny gainer z czystego białka izolat 98% i płatków owsianych. Zródło białka wiadomo kurczak, indyk, ryby, śledzie, tuńczyk. Ze względu na treningi o 20:30 ostatnio non stop jem posiłki pózno ( gainer. 21:30-22 a posiłek potreningowy 22:30) może to wywołało tłuszcz na brzuchu?

Niedługo własnie chce wstawić całą diete do oceny, jednak zastanawiam się czy ten mini cut nie byłby jednak dobry dla mnie ? Organizm odpocząłby od tego wszystkiego no i pozbyłbym się troche fatu.
Bo nie ukrywam, że ciężko mi już zjeśc te 3.5k :(






Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 12:30:37

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 12:32:22

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-02 12:32:53
Wysłana -
Jeżeli chodzi o trening, to myślę. że nogi i plecy angażujesz za słabo w stosunku do małych partii mięśniowych.
Wysłana -
Dzięki zmienię to :)
Najbardziej mnie i Teresie czy masować dalej na wyższych tłuszczach czy jednak większe węgle lub czy zrobić mini redukcje na 3-4 tyg.
Proszę o pomoc :)
Wysłana -
Możesz jeszcze spróbować trochę budowy masy mięśniowej. Jak zmieniały się obwody ciała przez ten czas?
Wysłana -
Biceps 32-37 , waga 12 kg , w klatce tez trochę przyszło generalnie nie mierzyłem się :( ale przyrosty są co widać nawet po ciuchach . Spodnie 1-2 rozmiary za małe .
Jestem zadowolony bo uwierzcie 3 miesiące temu było widać mi zebra i kości wyglądałem jak patyk , zero miesni.
Najbardziej mnie martwi to , ze od miesiąca waga kompletnie stoi w miejscu , mniejsza motywacja do treningów i jedzenia dlatego pomyślałem ze taki mini cut może poprawić moja insulinooornosc , trawienie i ruszy budowę większej ilości masy bo nie ukrywam mój cel to 95 kg ;) dalej jestem szczupły , ale martwi mnie to ze jakiś czas temu nie mogłem w żadnym miejscu złapać fałdy tłuszczu a teraz mam te 16% i jak siedzę to mam opony :(

Teraz tydzień przed wakacjami -30% od kcal z masy , aeroby i trening , na wakacjsch pewnie będzie trochę niezdrowego jedzenia , wiec po wakacjsch jeszcze bym pociągnął z 1-2 tyg żeby zredukować to co zjadłem i potem jazda z masą . Najbardziej boje się ze stracę trochę mięśnia które zbudowałem ciężka praca :(



Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-03 07:41:58

Zmieniony przez - Gontar w dniu 2018-08-03 07:44:34
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź