sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

DZIENNIK Shinji77 - "Fighting for the world, to keep the wild child in it's cage!"

Wysłana -
Powstałem z martwych

Moje poprzednie dzienniki treningowe :

http://www.sfd.pl/DZIENNIK_Shinji77__czyli_kocie_ruchy_na_barierkach_%_-t553493.html

http://www.sfd.pl/DZIENNIK_Shinji77__Hello,_my_name_is_Bear_Gryls..._%_-t672885.html

Był jeszcze jakiś gdzie przez chwilę bawiłem się w gimnastyka, ale pomysł dość szybko chvj strzelił dlatego go tutaj nawet nie podaje.

Aktualnie jako, że będę zajmował się bezpieczeństwem innych osób już w kontekście zawodowym zabrałem się poważnie za trening - wcześniej bawiłem się trochę FBW, splitami a nawet crossfitem ale rzuciłem to wszystko bo siła i masa to akurat nie są teraz sprawy priorytetowe. Cel to sprawność, wytrzymałość siłowa i siła (oczywiście pojmowana po mojemu a nie biorąc jakieś tam definicje ).

Plan treningowy wygląda następująco :

Pon -> Bieganie
Wt -> Trening Siłowy
Śr -> Bieganie
Czw -> Trening Siłowy
Pt -> Bieganie
Sob -> Trening Siłowy + Bieganie
Nd -> Wolne

Bieganie : 6*4min (75% Hr max) + 6*1min marsz - czyli oczywiście 6-tygodniowy plan PUMy; biegam crossem więc na trasie mamy sporo wzniesień a podłoże nie jest równe. Po dojściu do 30 min, zaczynam ten sam plan od samego początku w kamizelce + 20kg. Następnie plan na 10 km - cel, przebiegnięcie 10 km "bez problemu".

Trening Siłowy :

Frog Stand : 6x9s
Back Lever : 6x9s
Front Lever : 6x9s
Handstand : 5x max (zaczynam już bez użycia ściany więc dlatego max).

Następnie :

B : 5/5/5
A1 : 5/5/5
D : 12
C1 : 5/5/5
E : 5/5/5
F : 5/5/5
G : 16/16/16
K2 : 12/12/12

To wynik wczorajszego treningu. Zaczynam powoli z 25s przerwą między ćwiczeniami i seriami (do C1 - tutaj 1 min). Cel na ten poziom to tak jak w książce 8xB i przeskakuje na kolejny - nie ma sensu czekać na stagnację tak jak to zrobiłem ostatnio; po czym przegrałem z nią walkę .





Come suck my metal machine .
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witam i oczywiście życzę powodzenia ! będę zaglądał Przy okazji pytanko, wcześniej uczęszczałeś gdzieś na siłownie? czy same treningi domowe? pozdr !
Wysłana -
Napisałeś "będę zajmował się bezpieczeństwem innych osób już w kontekście zawodowym". Pytanko policja czy może ochrona? Troche dziwny plan ale chyba wiesz co dla Ciebie dobre. Działaj!
Wysłana -
Igor101

Było dość dużo siłowni właśnie przy FBW czy Crossficie - poza tym siłownie mam też "piwniczną" gdzie leży sobie ponad 100 kg obciążenia, chociaż przy ostatni FBW na martwy już brakowało ciężaru .

Lapson1

Na pierwszym miejscu wojsko później policja (AT lub informacji) a na samym końcu ochroniarka - jeszcze zobaczymy jak się potoczy, jednak najbardziej pasował by mi mundur. Może faktycznie jest dziwny, ale jak na razie działa i to mi się w nim podoba - najwyżej będę kombinował .

Lecę biegać, po treningu wpadnę wyedytować wpiskę.
Wysłana -
Rozumiem z tego że się przygotowujesz do testów, a jak nie pyknie to policja tudzież ochronka. Rozciągaj się szczególnie nogi i kup dobre buty do tego biegania jeśli nie masz. Ja niestety tego nie zrobiłem i teraz lecze sobie gire już drugi tydzień.
Wysłana -
Stary! Kope lat!
Ja podobnie wracam do treningów, ale bardzo ostrożnie i badam co jest niesympatyczne dla moich stawów. Na początku wakacji leżałem w szpitalu ponad 1,5 tyg, przebadali mnie od góry do dołu i nic nie znaleźli, a łokcie i kolana nadal dokuczają.
Będę wpadał sporadycznie i czytał ;)
Chociaż na Twoim miejscu, bym wybrał Lafaya, albo gimnastykę, ewentualnie przeplatał makrocykle czy jak to tam się zwie (po kilka miesięcy).
Powodzenia !
Wysłana -
Witam;

Pora na reaktywację dziennika - po drodze zdarzyło mi się zaliczyć kilka życiowych zakrętów jednak teraz wyszedłem na prostą i mogę śmiało zacząć znów podnosić się również sportowo z kolan.

Cele treningowe? Kontynuuje mój "fight quest", który rozpocząłem jeszcze na samym początku gimnazjum + gdybym zrzucił co nieco to bym zupełnie nie narzekał

PON: Muay Thai
WT: Muay Thai + Bieganie
ŚR: Crossfit
CZW: [SPARTAN MODE ] Kettlebell + Muay Thai + Bieganie
PT: WOLNE
SB: Bieganie
NDZ: WOLNE

Takim planem (z zachowaniem odpowiedniej elastyczności) mykam sobie od dwóch miesięcy - jak na razie przetrenowania brak, siła i sprawność na + i ooogromny booster dopaminowy!

Bieganie dorzuciłem niedawno więc na razie to spokojne marszobiegi z przeważającą (tymczasowo) ilością marszu.

A więc.. ani dnia bez walki
Wysłana -
28.03.2017

Thai - sporo tarczowania + tabata x2 - myślałem, że wyzionę ducha ale z treningu na trening jest coraz lepiej.

Bez biegania ponieważ po tabacie odczuwam spory ból w odcinku lędźwiowym (szczególnie przy pochylaniu się) dlatego dzisiaj również odpuszczam Crossfit za to wrzucam zaległe bieganie.

Będzie wyglądać "morderczo" - 4x5/1

Trochę sobie z racji tego pofolgowałem i zaaplikowałem na wieczór pizzę + piwko
Wysłana -
4x5/1 zaliczone bez większych problemów - do tego po biegu małe rozruszanie 3x10 kolejno: przysiad/pompka/brzuch.

Wrocław okazuje się całkiem przyjaznym miejscem do biegania - biegi po wałach to jest to!
Wysłana -
we Wrocłąwiu mieszkasz?
Wysłana -
Życie przerzuciło mnie najpierw z moich Bieszczadów do Krakowa a od kilku miesięcy do Wrocławia
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź