SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT ilomi

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 95153

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 3520 Wiek 48 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52578
Dzień dobry wszystkim wojowniczkom z tego działu.
Podczytuję was od jakiegoś czasu i zapragnęłam być jedną z was. Przeryłam forum w interesujących mnie tematach i złupłam do reszty. Myślała ja ,ze dużo wie, a tu inaczej… Sama ćwiczę w domu od półtora roku ( czerwiec 2013).Po 37 latach bezczynności i niemal nienawiści do aktywności które pot wyciskają, pozazdrościłam laskom z tablicy Ewki Ch. I sama chciałam odwalić nieco tłuszczu z brzucha i innych żelkowatych części mojego ciała. Zaczynałam od dywanówek, Mel B, Fitness Blender etc. Po pierwsze, co zrozumiałe po latach bezruchu ,zauważyłam że ciało trochę się zmienia. Byłam też silniejsza. Po drugie ,uzależniłam się od ćwiczeń. W listopadzie mąż przyniósł mi do domu hantle regulowane i sztangę. Łącznie ok. 59 kg obciążenia. Leżą w największym pokoju, moje pieszczochy Ćwiczę na nich od listopada 2013.W tym tygodniu zorganizowałam się i zapisałam na siłownię .Mogę tam być dwa razy w tygodniu. Najczęściej będzie to poniedziałek i piątek, chociaż nie zawsze. Może co niektóry tydzień -3 razy. Pracuję na zmiany, dwoje dzieci, od miesiąca intensywne stanie przy garach (mąż ma dietę od dietetyka, szykuję posiłki na określone godziny, ważę etc.) Kiedy mam niezgrywające się z nim zmiany w pracy, wszystko muszę naszykować dwa lub trzy dni naprzód. Nie narzekam, ale to czasochłonne i logistycznie ogarniałam się w tym miesiąc. Taka ze mnie durna pinda ze musze wszystko sama… Wiem, d****ismus autenticus. Przy okazji sama zaczęłam czyścic swoją dietę. Poczytałam dzienniki dziewczyn i ustaliłam sobie rozkład składników.
Postanowiłam jednak dołączyć do Ladies, bo wydaje mi się, ze błądze we mgle. I diecie i w treningach.