sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

DT cod123 rok rekompozycji str 48

Wysłana -
Witam wszystkich, w ankiecie trochę informacji o mnie  Postanowiłam prowadzić dziennik, aby przede wszystkim polepszyć swoją dietę oraz wytrwać w systematyczności.

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: cod123
WIEK: 25
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: siłownia 1 rok, wcześniej (2 lata) ćwiczenia w domu

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 65 kg
WZROST: 170 cm
OBWÓD RAMIENIA: 29 cm
OBWÓD ŁYDKI: 38 cm
OBWÓD UDA: 62,5
OBWÓD BIODER: 104 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 79
OBWÓD TALI 75
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 82

****CEL*************************************************
Chciałabym zredukować trochę ilość tkanki tłuszczowej, szczególnie z ud, brzucha, bardziej podkreślić talię. Zależy mi też na zniwelowaniu cellitu, który pozostał jeszcze na udach i pupie, chociaż odkąd ćwiczę na siłowni i tak jest znacznie lepiej. Nie zależy mi na dużym chudnięciu, chciałabym po prostu aby moje ciało było jędrne i aby zgubić ten zbędny tłuszcz, by później skupić się na budowie mięśni.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: zespół jelita drażliwego,
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: mam problemy z jelitami, zostały zdiagnozowane jako zespół jelita drażliwego. Miałam niedawno robioną kolonoskopię, w której nic nie wyszło. Brałam tabletki na poprawę pracy jelit i przyznam, że od pewnego czasu jest lepiej, ale do końca i tak nie zniknęły. Wiem, że może być to częściowo od nerwów, bo mam dosyć stresującą pracę i ogólnie jestem cholerykiem. Wyeliminowałam z diety gluten i poczułam znaczną poprawę. Od czasu do czasu wiadomo coś zjem z glutenem, ale jest bardzo rzadko w porównaniu z tym ile kiedyś jadłam. Nabiał również ucięłam, sporadycznie jem twaróg oraz trochę mleka do kawy.
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Wit C, witaminy multisport olimp
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) jak miałam 19 lat dieta głodówkowa- schudłam do 49 kg..Później zaczęłam ćwiczyć i więcej jeść i przytyłam do 68 kg. Następnie zaczęłam chodzić na siłownię. Nigdy nie byłam typem osoby jedzącym jakieś niezdrowe rzeczy, fastfoody, full słodyczy itp, więc nie miałam z tym problemu z dietą, chodziło tylko żebym zaczęła regularnie jeść, 5 posiłków dziennie, wcześniej były to zwykle 3 większe i dosyć nieregularne. Pierwsza ułożona mi dieta niestety nie zdała regulaminu, nie schudłam, ćwiczyłam przy tym głównie crossfit i aeroby. Potem zaczęłam sobie sama ustalać posiłki i czułam się o wiele lepiej, ćwiczyłam przy tym trening fbw z tego forum. Później postanowiłam, że spróbuje jeszcze raz redukcji. Ktoś inny ułożył mi dietę redukcyjna oraz trening. Stosowałam ją przez 3 msc i schudłam jakieś 6 kilo, ale przyznam że była to dla mnie istna katorga- było to ok. 1400 kcal przy treningach siłowych 4 razy w tyg i aerobach tez ok. 4 razy w tygodniu. Ilości jak dla mnie były zbyt małe, było mi słabo i byłam ciągle sfrustrowana i głodna, ale trzymałam, bo nie chciałam się poddać, to był chyba błąd. Po tej diecie zaczęłam sama sobie ustalać posiłki, trochę więcej jeść i zaprzestałam takiej ilości aerobów, ale treningi siłowe były- ten który opisuje poniżej. no i troszkę przytyłam do 65 kg, choć stan ciała był lepszy, ale na moje oko wynika to z treningu.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE
Obecnie sama sobie ustalam ilości, ale po ostatnich przebojach nie skupiam się aż tak na liczeniu tego wszystkiego, niestety często opuszczam ostatni posiłek i wiem, że muszę to zmienić Wklejam screena jak mniej więcej jem i proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniej ilości makroskładników dla mnie, uwagi bardzo mile widziane. Ogólnie w dane dni jem podobnie, tylko kombinuje z różnymi rodzajami mięsa, czasem ryby, różne węglowodany- kasze, ryże, makaron. Do posiłków oczywiście jakieś warzywa zawsze. Z tłuszczy głównie olej kokosowy, masło klarowane, czasem smalec, orzechy, czy oliwa z oliwek do sałatki.

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Utrzymuję wagę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING – mój obecny trening, który wykonuje od września:
Dzień 1: klatka +barki
wyciskanie hantli skos dodatni- 8-10 kg na stronę
rozpiętki na ławce prostej- 4-5 kg na stronę
wyciskanie sztangi stojąc- dokładnie nie wiem, bo robię różnymi sztngami, ale ok 20 kg
unoszenie hantli nad głowę siedząc na ławce- 4-8 kg na stronę
unoszenie hantli bokiem na ławce skośnej- 2,3 kg na stronę

Dzień 2: plecy
Przyciąganie drążka z wyciągu górnego do klatki- 25-35 kg
wiosłowanie sztangą w opadzie- ok 30 kg
wiosłowanie do brzucha z wyciągu w opadzie tułowia- 30-35 kg
wiosłowane jednorącz do boku siedząc- ok 15-20 kg
wyprosty tułowia na maszynie- 50-60 kg

dzień 3- nogi
wyprosty nóg na maszynie- 30-37 kg
przysiady ze sztangą z tyłu- 30-40 kg
martwy ciąg na prostych nogach- 30-40 kg
unoszenie maszyny do wyprostów jednonóż w górę 10-20 kg na nogę
unoszenie bioder z ketlem w oparciu o ławkę – ketel 8-10 kg
spięcia łydek jednonoz z talerzem 5 kg

Od stycznia chciałabym zacząć nowy trening, ale w podobny stylu, ponieważ ten mi się bardzo podoba. Treningi układa mi osoba myślę kompetentna w tym temacie, ale jeżeli coś jest nie tak to proszę powiedzieć. Do tego treningu dochodzą zwykle aeroby 3 dni w tygodniu po 30 min na rowerku stacjonarnym. Niestety to w przeciwieństwie do treningu siłowego nie sprawia mi przyjemności. Co innego wiosna/lato, wtedy zwykły rower, co uwielbiam.

ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tyłem- przepraszam, trochę niewyraźne.

Z góry dzięki za przeczytanie, troszkę się rozpisałam.





Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Gruszka jesteś - więc priorytetem u Ciebie powinna być góra.
W takim ujęciu tych nóg (bo z góry) to ja tam zbytniej otyłości nie widzę.
Talia też będzie wyraźniejsza jak na górze mięsa dorzucisz a nie będziesz próbowała nogi zjechać.
Ponieważ nie ma miejscowego chudnięcia - jak nie zrobisz góry - to Ci ją zje i jak byś nie próbowała odchudzić dołu - dysproporcja zostanie.
W tym treningu - ilość serii? Powtórzeń w seriach? Progres od początku?
W diecie dość mało tłuszczu zwierzęcego - podbij zwierzęce kosztem roślin.



Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-12-17 19:05:17
Wysłana -
no to witamy "na pokładzie"
po zdjeciach widać, że masz całkiem ładną sylwetkę, ale też trochę się powykręcałaś, więc obiektywna ocena jes nieco zaburzona, no ale jak Corum twierdzi, że jesteś gruszka to jesteś gruszka.
jeżeli rowerka nie lubisz to zawsze możesz wybrać bieżnię lub orbitrek, albo zamiast kardio trening wytrzymałościowy....albo zupełnie olać, ale to skonsultuj z trenerem
a właśnie, mogę wiedzieć czemu masz wyprosty nóg na maszynie jako pierwsze? bo mnie uczono, że standardowo ćwiczenia wielostawowe mają pierwszeństwo, no chyba, że dla kogoś dany mięśień jest priorytetem, ale wątpię, żeby dla kobiet były to rozbudowane czwórki
Nie mówię, że plan jest zły tylko dla mnie trochę dziwny


Zmieniony przez - kebula w dniu 2015-12-17 19:41:01
Wysłana -
Keb... ja tam wróżka nie jestem..... Ale różnica pomiędzy biodrami a klatką plus dość szczupła talia (tak, tak) pokazuje na gruchę do przerobienia na klepsydrę.....
Wysłana -
albo poprostu klepsydrę, gruszka jest chyba wtedy, gdy dziewczyna ma zdecydowanie szersze biodra od obręczy barkowej, a na moje oko autorka jest dość proporcjonalna
Wysłana -
Ale tu tez jest duży skok pomiędzy obwodem pępka i talią a biodrami i dużo mniej w biuście.. W sumie dyskusja nie warta świeczki bo dla mnie w ankiecie brakuje jednej bardzo ważnej rzeczy - a mianowicie określenia miejsc z których chudnie się szybko a z których najciężej...
Wysłana -
Albo dziwnie stanelas albo widze przodopochylenie miednicy...albo to moj telefon :)
Wysłana -
Hej :) Będę zaglądać, fajna figura ;) I wreszcie jakaś "fajna miska" ; ) pełna ankieta...aż miło się wchodzi i czyta ; )
Wysłana -
ooo dziękuję za odzew ;) co do treningu to robię każde ćwiczenie po 4 serię 8-12 powtórzeń, zwiększam ciężar w dalszych seriach. Ciężary też mam większe, ale nie pamiętam dokładnie jakie miałam na początku. Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego mam to ćw jako pierwsze, ale w poprzednim planie też je miałam i też jako pierwsze. Co do miejsc, z których najszybciej chudnę to jest to góra i brzuch. Z nóg bardzo opornie, z tyłka też (to akurat mi się podoba:D)
Wysłana -
kebula
albo poprostu klepsydrę, gruszka jest chyba wtedy, gdy dziewczyna ma zdecydowanie szersze biodra od obręczy barkowej, a na moje oko autorka jest dość proporcjonalna


na moje oku rowniez jest proporcjonalnie.
Z tym, ze moze rzeczywisci ebyc tendencja do zasuszenia gory.

Plus rzeczywiscie cos z ta miednica krzywo , ale moze zrob foty jeszcze raz bo masz topy posatwione do srodka. Zawsze tak stajesz?
Wysłana -
Pewnie warto byłoby, gdybyś wrzuciła zdjęcia w pozycjach neutralnych przodem, bokiem i tyłem. Wtedy na pewno można by wyhaczyć błędy postawy, skrzywienia itd.
Strona 1 z 73
Dodaj odpowiedź