SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

DT - dziennik dragona

Wysłana -
Witam. Zakładam ten dziennik w celu zapisywania treningów. Moim głównym celem jest redukcja. Obecnie ważę 79,6 kg przy 168 cm wzrostu co stanowi lekką nadwagę ;) Swoje treningi będę opierał o biegi na krótkie dystanse przeplatane z biegami na dłuższe dystanse. Dieta jest ustawiona na ok. 2500 kcal, 160 g białka, 240 g węgli, ok. 100 g tłuszczy. To na razie tyle, zapraszam do odwiedzania i komentowania :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
powodzenia!
Wysłana -
A nie miałeś już kiedyś tutaj bloga, bo kojarzę nick ?

Powodzenia !
Wysłana -
Będę obserwował postępy
Wysłana -
FighterX
powodzenia!


Dzięki :)

ronie220
A nie miałeś już kiedyś tutaj bloga, bo kojarzę nick ?

Powodzenia !


Dzięki. Miałem w tamtym roku :)

rion10
Będę obserwował postępy


Dzięki :)

Dziś był pierwszy trening, był to HIIT 12/18 x 10. 1 liczba to czas pracy, 2 - przerwy.
Wysłana -
Kolejny dzień treningowy, dziś było 30 min cardio w formie truchtu.
Wysłana -
Co to za trening , Panie..
Wysłana -
ronie220
Co to za trening , Panie..


Szalony

W środę był HIIT, w czwartek szybki spacer 50 min, a wczoraj 4 serie HIITów pod górę.
Wysłana -
Wczoraj DNT, za chwilę idę pobiegać.

Napiszę jeszcze trochę o diecie i treningach.

A więc tak, dziennie jem 2 piersi z kurczaka, 300 g ryżu białego, 6 - 7 jajek, 50 g majonezu, 50 g wiórków kokosowych, do tego ketchup, co daje ok. 2500 kcal.

Treningi tak jak pisałem we wcześniejszym poście, podzieliłem na dni mniej i bardziej intensywne, czyli po prostu cardio i HIITy robię w inne dni. Z HIITów robię 12/18, który fajnie nakręca metabolizm i jest dobry na przygotowanie pod mocniejsze HIITy, tabatę i hill sprints, czyli sprinty pod górę na ok. 300 m. Cardio to głównie bieg w terenie ok. 30 min.

Nie wiem co by tu jeszcze napisać. 1 tydzień minął ok, plan wykonany w 90%, a więc nie jest źle.
Wysłana -
300m pod górę? jakie nachylenie?
Wysłana -
Ogólne nachylenie jest ok. 2 stopni, ale nachylenia są nierówne. Pierwsze 40 - 50 m to trochę większe nachylenie niż 2 stopnie, potem lekko opada, za jakieś 80 - 100 m znowu jest wyżej, a ostatnie kilkanaście metrów jest jeszcze wyższe.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź