sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

DT - Qitr

Wysłana -
Witam, chciałem założyć tutaj dziennik ponieważ od założenia poprzedniego troche zmieniły się moje cele.
O mnie:
Mam na imie Piotrek i jestem studentem telekomunikacji na Politechnice Warszawawskiej, chociaż pochodze z Gdyni i aktualnie wakacje spędzam w Gdyni.
Masa - 62kg
Wzrost - 183cm
Wiek - 20
Przysiad 4x80 ale płytko
MC 2x100
WL 5x45
OHP 5x30
Podciaganie nachwyt 4xcc
Podciaganie Podchwyt 5xcc

Cele:
1.Masa nie zalewając się zbytnio i urzymujac jako taką kondycje.
2.Kontynuacja rehabilitacji (odstające łopatki)
3.Poprawa techniki cwiczeń (tutaj mocno licze na moderatorów i gości dziennika )
4. WL - 50kgx10 - podciaganie podchwytem 10 razy - Przysiad: poprawic głebokosc i dobic do 70kg

Trening:
trenuje 4 razy w tygodniu 2 razy FBW raz góra raz dół. W dni nietreningowe biegam około 25-30 min i potem wieczorem robie cwiczenia od fizjoterapeuty. Ostatnio jednak zauważyłęm ze intensywne bieganie mocno przeszkadza w siłowym wiec raczej bede traktował to luźno bo ostatnio jak biegłem szybciej niż 5min/km to nastepnego dnia były kłopoty na siłowni.
Dieta:
w DT 2900-3000 kcal głównie z węgli BTW około 150/65/400
w DNT 2500 kcal BTW 150/120/180
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
2.08.2016
Trening:
Przysiad 12x30 - 12x40 - 12x50 - 10x55 - 10x55 - 8x55 - 3 serie 5x60kg
MC 10x60 - 10x70 - 5x75 - 5x75 - 5x80 - 5x80 - 5x80 na wiecej nie pozwoliła mi ranka na palcu prawej reki (utrudniała chwyt)
WL 12x30 - 12x35 - 12x35 - 10x36 - 10x36
Podciaganie podchwyt 5-5-4-4-4-3
OHP 12x20kg - 21kg: 11-11-10-10
Uginanie ze sztangą 10kg+sztanga 10-10-10
Pompki na poreczach cc 10-10-10
szrugsy ze sztanga 60kg 20-15-15
wspięcia na palce stojąc 40kg+suwnica 20-20-20



I potreningowy posiłęk:


Wysłana -
Dobrz, ze zaczynasz cwiczyc. Musisz troszke dodac kcal w dni nietreningowe. Przy Twoim wzroscie to dobrze byloby wazyc z 90kg. Pokombinuj z makroskladnikami.
Wysłana -
cwicze już jakis czas a co do kcal w DNT to radzisz z węgli czy z fatu dodawac?

Fotka sylwetki obecnej:



i zrzut z miski






Zmieniony przez - Qitr w dniu 2016-08-02 20:34:53
Wysłana -
Już chyba w każdym dzienniku Ci psiałem, żebyś dołożył tych kalorii, bo stoisz w miejscu od dość dawna.
Ja bym Ci radził podbić w DT tłuszcze do 90-100g, bo i tak tych węgli ci wychodzi prawie 7g/kg m.c. W DNT węgle do równych 200 i obserwuj. Jeśli nic waga nie ruszy po 7-10 dni to znów trzeba będzie podbić, albo zrezygnować z tego biegania w DNT.
Wysłana -
narazie dam wegle do 200 w DNT
a powiedz jak przysiad z głebokoscia jest ok?
Wysłana -
80kcal w DNT co przy 3 dniach w tygodniu daje 240kcal nic Ci nie da...
Głębokość ok, wydaje mi się, że robisz lekki buttwink, ale ciężko mi ocenić, po nagraniu od dołu.
W WL pamiętasz o ściąganiu łopatek?
Wysłana -
tak pamietam i sciagam czasem sie troche rozjada w trakcie ruchu ale zawsze przed wyciskaniem je sciagam
Wysłana -
wciągaj w każdym dniu 4tys kcal na bank ruszy waga :)
Wysłana -
Będę zaglądał
Wysłana -
Gdynia - piękne miasto! Całe życie w nim spędziłem
Strona 1 z 14
Dodaj odpowiedź