sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl ActivLab

Dodaj odpowiedź

DT - Chudzi moga iśc na ryby - by pilkaPN

Wysłana -
Dzisiaj taki zajob że omg

Wysłana -
muller, mars, powidła, wątróbka = zestaw mocy
Wysłana -
bodibulding pro, nie wiedziałeś?

Przysiad 10 serii - 4 ostatnie 110kg x 6 + od razu 90kg x 5, 90kg x 8, 90kg x 8
Prostowanie nóg siedząc 5 serii

Podciąganie na drążku nachwytem 5 serii

Wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej 5 serii
Wyciskanie sztangielek z supinacją na lekkim skosie 3 serie
Krzyżowanie linek w bramie 2 serie

Pas się za dużo nie zmienia ale w lustrze jak najbardziej. Prawie cały dzień jestem w biegu i mało śpię, więc pewnie kortyzol. No i głód doskwiera.







Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2016-04-13 22:21:40
Wysłana -
Sorka że nie pisałem W czwartek zrobiłem trening, starałem się zrobić zarzut 82kg x 3 ale udało mi się tylko na dwa powtórzenia, BTW przy tym drugim zrobiłem najgłębszego fronta w swoim życiu, dvpa chyba z 10cm nad ziemią

Wróciłem właśnie z domu do akademika. Mam sporo mięsiwa i nie zawaham się go użyć Ta naleciałość na pieczeni to białko jaja, trochę naszło na górę ale ciężko tego uniknąć











Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2016-04-17 23:34:22
Wysłana -
Świetny trening dzisiaj, najpierw dobry wynik w MC, potem super intensywność do samego końca.

Martwy ciąg 90kg x 10, 105kg x 10, 120kg x 8, 135kg x 5, 150kg x 3

Podciąganie na drążku nachwytem 5 serii

Dipsy 4 serie
Prostowanie ramion na wyciągu górnym 4 serie
Uginanie francuskie sztangielki jednorącz stojąc 2 serie

Uginanie ramion ze sztangą prostą 6 serii
Uginanie ramion supinacją ze sztangielką 3 serie





btw ta pieczeń rzymska to ta z kurczaka którą przywiozłem z domu, ma bardzo podobne makro to nie chciało mi się wpisywać od nowa innej


Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2016-04-18 21:14:22
Wysłana -
Całą noc nie spałem bo bolał mnie brzuch, dodatkowo nie ogarnąłem że to pewnie przez nowy rodzaj chleba, dzisiaj przed pracą znowu go jadłem i po 2h musiałem wracać do akademika. Nałykałem się prochów i prawie przeszło. Trening zrobiłem i tak, ale bez siadów, wolę się za nie wziąć jak będę w pełni dyspozycyjny.

WL 6 serii
Wyciskanie sztangielek z supinacją leżąc na ławce skośnej dodatniej 4 serie - tu dzisiaj mistrzowsko weszło w mięsień
Rozpiętki 2 serie

Wiosło jednorącz sztangielka 3 serie
Wiosłowanie sztangą podchwytem 3 serie

Wspięcia na palce z obciążeniem na plecach (na maszynie) 6 serii
Wspięcia na palce stojąc na jednej nodze 3 serie



Wysłana -
To co to za chleb?



Myślałem już, że ten nalot to nie jajko jednak!
Wysłana -


Trochę nie pisałem, co nie znaczy że nie ćwiczyłem Mam 'podpiecznego' Uczę znajomego siłki od podstaw, chapeau bas dla niego - co prawda nie do końca pełny (problemy z mobilnością), ale zaliczył przysiad ze sztangą swojej wagi - 80kg

Mój dzisiejszy trening:

Zarzut - 6 serii, ostatnia 82.5kg x 3

Wyciskanie sztangi na ławeczce prostej 7 serii
Wyciskanie sztangielek z supinacją na ławeczce ukośnej dodatnie 4 serie

Dipsy 3 serie

Kickback 3 serie
Prostowanie ramion na wyciągu górnym z linką trójkątem 4 serie
Uginanie sztangielki za głową jednorącz stojąc 3 serie

Uginanie nóg leżąc 6 serii

Unoszenie ciała z rotacją nadgarstka opierając stopy o podłoże na ekspanderze 3 serie

14 minut interwałów na bieżni - minuta wolnego tempa, minuta szybszego
10 minut cardio na wioślarzu







Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2016-05-05 20:11:21
Wysłana -
witaj marynarzu
Strona 99 z 99
Dodaj odpowiedź