SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl ActivLab

Dodaj odpowiedź

DT - B.B. - Ćpam Sport z ActivLabem. - nowe foty str. 38, 48, 54

Wysłana -
Siema, jestem Bartek., mam 23 lata.
Na początku chciałem bardzo podziękować firmie ActivLab , za możliwosc prowadzenia dziennika treningowego oraz hojny datek w postaci suplementów. Wielkie dzieki również dla Konia,za te 10miesięcy pomocy o kazdej porze dnia i nocy Dziekuje również mojej drugiej połówce, ze wytrzymała,wierzyła i wspierała w trudnych chwilach. - Aga :* -

Myślę, że wystarczy tej wazeliny i przejdziemy do rzeczy.
Wczoraj, Piątek 13 , dzwoni kurier domofonem,że jakąś paczkę ma. Ja nic nie zamawiałem ,przynosi a tu niespodzianka od AL.




Przemiana :


Po lewej stronie ,Maj 2014, po prawej Luty 2015.


Wymiary: :
Przestałem je sprawdzać w połowie redukcji, niech to lustro będzie wyznacznikiem.
Co do wyników siłowych to maksów od dawna nie sprawdzam już, ale swego czasu poszło :
WL -110x1
MC - 135x1
Reszty nawet nigdy nie sprawdzałem %)

Dieta :
Nie licze kalorii, jem na oko, poprostu obserwuję i dokładam/ucinam kcal. Na tyle juz znam swój organizm,że wiem ile jesc.
Kazdego dnia są praktycznie inne posiłki, nie ograniczam się tylko do kury i ryżu.

Trening :
Standardowy podział u mnie,
Nogi - Barki
Klata-Triceps
Plecy-Biceps.
Aero po treningu, oraz w DNT, w róznych formach, rowerek/bieganie/sprinty/tabaty/burpeesy.

Suplementacja :
Taka, jak na fotce z paczki od AL, plus podstawowe rzeczy typu magnez,wit c, potas.

Cele, założenia :
Na pewno głównym celem jest dokładać kilogramów, ale z rozsądkiem by nie wrócić do formy z Maja

PS.
Wieczorem, pierwsza wypiska, a jutro aktualne fotki.

Zmieniony przez - B.B. w dniu 2015-03-14 16:08:52

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jestem czyta. Dobra transformacja
Wysłana -
B.B.


Wczoraj, Piątek 13 , dzwoni kurier domofonem,że jakąś paczkę ma. Ja nic nie zamawiałem ,przynosi a tu niespodzianka od AL.



Ja mam tak co ok 2 miesiące.


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2015-03-14 20:30:27
Wysłana -
Dzień 1. Sobota 14.03.

Nadszedł ten dzień,żeby spróbować białka All day - na pierwszy ogień poszła truskawka.



Truskawka jak to truskawka, troche juz róznych skosztowałem, więc podszedłem do niej bez jakiegoś tak napalenia.
Ale jednak, smak petarda, w ogóle nie czuć takiego wodnego posmaku, tylko przypominało takie mleczko truskawkowe, Dałem trochę mniej wody niż na opakowaniu, i ... za drugim razem dam 200ml żeby jeszcze było gęstsze i bedzie wypas.

Dieta:
1, Płatki owsiane górskie, rodzynki,wiórki koksowe, + białko
Trening - Przed - saszetka Firestartera.
Bezpośrednio po - BCAA 100% - 5g
30 min aero - po -BCAA 100% - 5g
2 Ryż basmati + kura
3 kurak + fasolka szparagowa
4 filet z łososia + pomidor/ogórek.

Trening
Dzisiaj pierwszy trening barków i nóg , po tygodniowej regeneracji.
Barki:
Push Press 4x-4-6 -51kg
High Pull 4x -4-6 -46kg
Arnoldki 4x 4-6 - 20kg na hantle.
Nogi:
Przysiady ze sztangą z przodu 5x 4-6 -51kg
Hack przysiady 5x 4-6 - 46kg
MC na prostych 5x 4-6 51kg.

Trening fajnie poszedł, pompa i skupienie konkret, cięzary jak dla dziewczyny ale co tam .
Firestarter -

Smak - jakaś porzeczka/jeżyny albo coś takiego, szału nie było zapach ładny, no ale ma klepac a nie smakowac .
Po 10 min ,straszne swędzenie na czole i policzkach. Ale ja lubie takie odczucia %)
Skupienie i pompa bardzo na plus, fajnie się zaczęło.

BCAA- smak znany -cytrynowy- z zimną wodą wchodzi pięknie.

Na koniec fotka kury z ryzem.

Apetycznie nie wygląda, ale ja moge jeśc codziennie do tego czerwona cebulka przysmazona na PAMie.
i jeszcze łosoś.




Zmieniony przez - B.B. w dniu 2015-03-14 21:29:18
Wysłana -
ta wage masz niefotogeniczna
zmiana sylwetki bardzo dobra
Wysłana -
Przemiana konkretna bo i trener z łbem na karku


Lecisz!
Wysłana -
Dzień 2. Niedziela 15.03.

Niedziala jak to Niedziela, obiad u przyszłej teściowej %) no i ogólnie wypoczynek.
Dzieki za słowa pochwały, jestem zmotywowany na maksa i postaram sie doyebac muskli %)
Dzis 3odcinek serialu Słuzby Specjalne na TVP2 ,kto oglądał Pitt Bulla to nie powinien być zawiedziony.
Jutro klata -tric bedzie ogień ,będą też obiecane fotki, miały być dzisiaj ale kaptury nie urosły, może do jutra coś ruszy

Dieta :
1) Jajecznica, chleb, pomidor na PAMie oczywiscie.
2) kluski śląskie, schab ze śliwką buraczki
3) nabrało Nas dzisiaj na przepis Mileny z kuchnii SFD http://www.sfd.pl/a_la_pączki_proteinowe-t1067295.html
oto efekty


a tutaj już na talerzu

Wyszło naprawde mega, do tego dzem wisniowy i niebo w gębie, kolejnym razem spróbujemy z budyniem bez cukru.
4) All day 40g , kalafior

Suple:
Białko 40g
BCAA po poludniu 5g
Wit C 2g
Magnez i Potas

Dzisiaj też wpadła fajna perełka w ręce %)

Słodzone aspartamem oczywiscie,niegazowany 1,35zł, a smakuje jak Tymbark.
Z lodem wchodzi pięknie, bez loda też


Zmieniony przez - B.B. w dniu 2015-03-15 22:59:42

Zmieniony przez - B.B. w dniu 2015-03-15 23:17:41
Wysłana -
kozak przemiana , zacząłeś życie na nowo powodzenia :)
Wysłana -
Dzieki.
Obiecane fotki kolejne myśle za miesiąc. Jak nie pózniej.
Wybaczcie jedną rzecz - mianowicie, troche za duze gatki %) w pazdzierniku były jeszcze dobre, a cała reszta w praniu więc zostały te.
Odstają w pasie i przez to zrobił sie taki troche pampers hehe.Fotki zamazane niektóre bo tragiczne miny
Foty robione po 2 posiłku.








Wysłana -
Ile ty masz wzrostu?
Wysłana -
warezz,
około 170cm.

Dzień 3. Poniedziałek 16.03.

Dzień treningu klatki i tricepsa, wreście !, miałem okazje przetestowac na tych partiach jak będzie klepać Firestarter.
Tak jak ostanio, mrowienie mocne w okolicach twarzy, skupienie, i pompa w ostatnich seriach okrutna. Żyły ładnie powyłaziły.
W środe plecy bic, oj będzie ogień .

Dieta :
1) Płatki owsiane gorskie, wiórki kokosowe,rodzynki + All day 40g.
2) Pierś z cebulką czerwoną + kalafior
3) Przed treningiem - Ryz basmati + pierś
4)Po treningu Ryz basmati + pierś
5) Makrela wędzona + pomidor/ogórek.

Trening :

Klatka :
Wyciskanie skos sztangą : 5x 7-9potw. -63,5kg .
Wyciskanie hantli na ławce poziomej - 4x - 12-10 powt. - 27,5kg hantla.
Squeeze press 3x 13-15powt - 12,5kg hantla .

Triceps:
Wyciskanie sztangi wąsko - 3x -4-6 powt 46kg,
Wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3x 10-12powt - 26kg.
Tate press 2x 13-15powt - 10kg hantla.
30 min aero.

Może uda się następnym razem coś dołozyć kg. Francuz ciężko trochę, nie szarzuje, bo raz mialem problemy z łokciami.


Suple:
All day truskawka - 40g
BCAA w trakcie treningu 5g, oraz przed aerobami 5g .
Firestarter saszetka przed treningiem.
Wit C 2g + magnez potas.

Zmieniony przez - B.B. w dniu 2015-03-16 21:59:55

Zmieniony przez - B.B. w dniu 2015-03-16 22:00:32
Strona 1 z 55
Dodaj odpowiedź