SFD.pl ActivLab

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

DT --> TanQer, Po Prostu MASA

Wysłana -



Puk Puk siema internety, Kielecki (nie) koksiarz wita

Krótko o sobie;


Mam na imię Patryk, jestem z Kielc, nie długo pyknie 20 lat .

Przygodę z siłownią zacząłem jakoś w 1 technikum ( 4 lata temu ), wiadomo oczywiście bez jakiegokolwiek pojęcia, siedziało się na siłowni dopóki można było stać na nogach z czego z godzina to i tak była przegadana
Cały staż byłem na " masie " gdyż gdy zaczynałem przygodę z siłownią ważyłem 70kg przy wzroście 190cm ( serio ? TAK serio )

Oczywiście ćwiczyło się bez diety, jedynie jakieś tam z czasem nawyki naszły, kasy na nią nie było po prostu ( ale na suple zawsze się uciułało co nie co )

Doszło do tego że do zeszłego roku 2014 listopad ważyłem 97kg, jakieś tam mięsko było na mnie siła też była, ale nadszedł czas grudniowy święta, itd i w tym okresie się zalałem, dopadła mnie stagnacja i myślę że przetrenowanie ( tak istnieje ), ćwiczyłem wtedy od wakacji systemem 5x w tygodniu i szło pięknie z czasem właśnie w grudniu zacząłem się sypać.

Więc od stycznia postanowiłem wejść na redukcje, choć miałem mieszane uczucia zawsze chudy byłem i mam wejść na deficyt i tracić kilogramy ? jak ja w głowie miałem że nadal jestem chudy, mimo że wszyscy w klasie, w domu i ogólnie dookoła znajomi mówili że byk jestem i wgl wtf

Więc zacząłem redukcje oczywiście pierwsza redukcja NIE UDANA, kończyłem ją w maju-czerwcu przy chyba 88kg ( gdzie fatu jeszcze było sporo ), wtedy przestałem ćwiczyć na siłowni problemy zdrowotne, i tylko biegałem, na drążku trochę się podciągałem, i oczywiście metabolizm zwolnił tak się skończyło że na koniec wakacji ważyłem 84kg.

Nie mogłem patrzeć w lustro, czekałem na powrót do treningów w końcu naszedł ten czas kupiłem karnet, dodałem kalorii około 300 na start bo chciałem zrobić reverse i dodawałem co tydzień jeszcze po 100, ale doszła przecież praca fizyczna 6 dni w tygodniu 8 godzin więc wchodzę po miesiącu na wagę patrzę a tam przy chyba 3000kcal waga jeszcze w dół do 82kg, no to hop do 3200kcal i zaczęło coś wychodzić na plus, oczywiście teraz trzymam dietę odkąd wróciłem na siłownie 100% czysto wiadomo wpadnie czasem syf jestem na masie więc też jeszcze coś sobie pozwolę ale raczej ściśle trzymam się założeń.

Siła na poprzedniej masie przy 97-100kg
WL 120kg x1
MC 165 x5
Siad 110kg x3
Obwody z tego co kojarze pas 93cm, biceps lewy 40.5cm prawy 41.5cm

W planach jest do lutego dojść do wagi 95kg, z naciskiem na jakość wiadomo fatu wpadnie też, dodatkowo chcę większe obwody mieć przy 95kg niż wcześniej przy 100kg myślę że to realne wszystko z głową :)

Zakładam dziennik BO :
- systematyczne dodawanie wpisów w sieci ma wpływ na to jak systematyczni jesteśmy w życiu .
- dodatkowa motywacja
- możliwość przeglądu progresu, regresu, sukcesów,rekordów
- możliwość złapania kilku informacji o bardziej doświadczonych np z Ekipy AL

DIETA :


Co się będę rozpisywał trochę w stylu BRO, mięso, ryż, warzywa i zamienne
Aktualnie 3300kcal

Usypiacie ? pewno tak

Aktualnie 18.10.2015
Waga 84.5kg
biceps lewy 36, prawy 36.5cm
reszty nie znam

Trenuje 4x w tygodniu plan siła/ hiper doriana yates trochę przerobiony pode mnie, więc celowe są ilości serii na daną partię itd.

Upper Power
Podciąganie szeroko nachwyt 3x maks
wiosłowanie sztangą podchwyt 3x10
Wiosło hammer 3x10
wyciskanie skos + 3x8
pompki na poręczach 3x8
rozpiętki hantle 2x10
wyciskanie siedząc na maszynie 3x10
unoszenie boki hantli 3x10
odwrotne rozpietki hantlami 3x12


Lower Shock
francuz gryfem leżac 3x12
uginanie w tył 3x12
uginanie z sup. hantli 3x12
uginanie z gryfem na modlitewniku 3x12
MC na prostych nogach 3x12
uginanie w tył siedząc 3x15
wpsięcia 3x15


Upper shock
wiosło wyciąg dół 4x15
wioslo hantla 3x12
sciaganie drążka do klatki 3x12
wyciskanie na poziomej 4x12
rozpietki maszyna 3x12
hantle boki siedzac 3x12
face pull 3x15
wyciskanie hantli siedzac 3x12

Lower Power
uginanie ze sztanga 3x8
mlotki hantlami 3x8
uginanie wyciag 3x10
francuz siedzac 3x10
fronty 3x8
wykroki 3x10
prostowanie siedząc 3x10


Suplementacja :
Białko WPC
Witamina D
Witamina C
Omega 3
Gainer ( raz na tydzień )


Aktualne foty













W czwartek pierwszy wpis, na pewno w dt będzie trening, dieta, suplementacja, czasem filmiki, i takie tam





Zmieniony przez - TanQer w dniu 2015-10-21 10:27:57

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Siema scyzoryk %) forma dobra, będę obserwował lecisz z tematem
Wysłana -
powodzenia, poziom wyjsciowy git:)
Wysłana -
Masuj

Bede wtracal swoje 3 centy
Wysłana -
Powodzenia ;)
Wysłana -
jedziesz kabanie , jestem
Wysłana -
Dobra też jestem bede cie obserwował


Zmieniony przez - GZ1948 w dniu 2015-10-21 19:24:25
Wysłana -
nawet Tanqu się wyciął ! :D
Wysłana -
i się zdecydowałeś


Witam i powodzenia!
Wysłana -


Strzałka, jest wpis zatem dziś dzień Treningowy bogowie i półbogowie

Upper shock (czwartek)

wiosło wyciąg dół 4x15
wioslo hantla 3x12
sciaganie drążka do klatki 3x12
wyciskanie na poziomej 4x12
rozpietki maszyna 3x12
hantle boki siedzac 3x12
face pull 3x15
wyciskanie hantli siedzac 3x12


Dieta :
1. 100g płatków, 200ml mleka, 30g wpc
2. 125g makaron, 200g kura, warzywa, 500ml sok, oliwa 10ml
3. 125g ryż, 200g kura, warzywa, 500ml sok, oliwa 10ml
4. orzechy 100g, kajzerka 50g, dżem 50g

Kcal : 3361
Białko : 176g
Tłuszcze : 108g
Węglowodany : 416g

Suplementacja ( pro zdrowotnie )
Witamina C
Witamina D
Omega 3

Podsumowanie :
Z dnia na dzień, z treningu na trening siła idzie do przodu, wracając na siłownie miesiąc temu żeby nie skłamać podrzucałem różowymi klamotami , w prawdzie nadal to są zabawki, ale coś powoli wrzucam na tę sztangę, staram się progresować co tydzień dodawać 2.5-5kg nie pozostawiając w tyle techniki, ponieważ w tym sezonie masowym nie celuje już w siłę a w technike, spróbuje metodą Piotrka Boreckiego :)
W dniu dzisiejszym padam na pysk natyrałem się w pracy i tak mówią że za mało..., teraz tylko spać bo rano na siłownię i siłowy, w sobote rano pomiar wagi czy na + :)

Peace
Wysłana -


Dzień Treningowy.


Lower Power
uginanie ze sztanga 3x8
mlotki hantlami 3x8
uginanie wyciag 3x10
francuz siedzac 3x10
fronty 3x8
wykroki 3x10
prostowanie siedząc 3x10


Dieta :
1.Kajzerka 150g, masło 15g, jaja 100g, ser gouda 30g, wpc 30g
2. ziemniaki gotowane 250g, kotlet mielony smażony 200g, warzywa, Eklerky ( ciacho ) 250g
3. Kurczak 200g, oliwa 10ml, ryż biały 60g, masło orzechowe 30g

Kcal : 3317
Białko : 165g
Tłuszcze : 172g
Węglowodany : 279g

Suplementacja ( pro zdrowotnie )
Witamina C
Witamina D
Omega 3
Wapno

Podsumowanie :

Dzisiaj kolejny z rzędu treningowy, zamykam ten tydzień wymęczony, ale cóż dorosłe życie
Teraz weekend dni nie treningowe poświęcone na regeneracje, ale w niedziele już na nocke do roboty
Po treningu wpadło ciacho na masie sobie mogę pozwolić na taki bajer co jakiś czas, od przyszłego tygodnia z 3300kcal, na 3400kcal jutro pomiar wagi.

A tu jakaś focisz






Strona 1 z 21
Dodaj odpowiedź