SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie Dzienniki Juniorów

Dodaj odpowiedź

DT Walentynnaxo

Wysłana -
Cześć, jestem Walentyna. Wcześniej ćwiczyłam kilka miesięcy na siłowni i byłam zadowolona z efektów, jednak najpierw mój chłopak z którym trenowałam miał kontuzje i dotrzymywałam mu towarzystwa w niedoli, a kiedy już mieliśmy wracać do treningów musieli wyciąć mi wyrostek i zmuszona byłam odczekać kilka miesięcy po operacji :)

Aktualnie ćwiczę 3 tygodnie, ale okres świąteczno sylwestrowy nie były motywacją do trzymania diety :)
Teraz nie mam już wymówek i dieta jest trzymana: załączam wam jej zrzut:

Trenuję planem FBW(a,b)

Trening A:
*Przysiad 10,8,6powt
*MCNP 10,8powt
*Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 12,10,8,6powt
*Wyciskanie hantli na ławce płaskiej-12,10,8powt
*Wyciskanie sztangielek na ławce siedząc- 12,10,8 powt
*Prostowanie ramion na wyciągu stojąc -12,10,8powt
*uginanie przedramion z supinacją stojąc 12,10,8powt
*Wznosy łydek na stepie z kettlem -25,20,15powt

Trening B:
*Przysiad 10,8,6powt
*Przysiad bułgarski:10.8powt
*MC-10,8,6,6
*Wyciskanie hantli na ławce ze skosem dodatnim-12,10,8powt
*Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia-12,10,8powt
*Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu-12,10,8powt
*Uginanie ramion ze sztangą podchwytem, stojąc -12.10.8 powt
*Wznosy łydek na stepie z kettlem-25,20,15powt

I jeszcze zdjęcia mojej aktualnej sylwetki(będę wrzzucała nowe co 2 tygodnie):Wybaczcie mi jakość, następnym razem "zatrudnie" chłopaka do robienia mi zdjęć :)












Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Kobitka w dziale, będę chętnie zaglądała, powodzenia
Wysłana -
Witamy w dziale:) powodzenia. Jak masz jakies pytania wal smialo;)
Wysłana -
Obserwuję ;) Codziennie tak jesz?
Wysłana -
@maid, w sumie tak, zmieniają sie tylko warzywa(których nie wliczam):D i czasami na noc jem jaja zamiast twarogu i słonecznika. Wcześniej miałam dobre efekty, mimo niezbyt restrykcyjnego trzymania diety to mam nadzieje, ze i tym razem tak będzie zwłaszcza, że będę jej przestrzegała:)
Wysłana -
Co do diety faktycznie brakuje zrodel o3. Nasiona slonecznika maja slaby stosunek o3 do o6 lepszym wyborem beda orzechy. Mozna pomyslec o dorzuceniu ryby w zamian na kuraka
Wysłana -
Dzięki za radę :) zamienę słonecznik na orzechy, ale z rybami może być ciężko bo nie przepadam, ale od czasu do czasu też się o nie postaram :)
Wysłana -
I 1kg tłuszczy na kg masy conajmniej to dobra opcja i to z lepszych źródeł niż dynia. Bo jałowo to wygląda a na dłuższą metę to się odbija na hormonach. I na pewno w trzymaniu miski pomoże urozmaicenie, bo codzienna sucha jazda kurczaku, twarogu i płatkach owsianych brzmi hardkorowo.
Wysłana -
maid, mam 153cm waże 47 kg, takze tłuszczy mam troche ponad nawet. Mi te produkty smakują i jak dodam sobie inne warzywa to smak tez się zmienia:D Zobaczymy z czasem, będę sobie regulować i wymieniać jak mi się znudzi :)
Wysłana -
Również obserwuję, powodzenia :)
Wysłana -
Powodzenia :)
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź