sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl ActivLab

Dodaj odpowiedź

DT-TOMOjano_droga do kulturystyki

Wysłana -
Cześć!
Nazywam się Tomek,rocznik 97 (19lat).Kulturystyką interesuję się odkąd tylko sięgam pamięcią.Jednak z treningami było różnie.
Uważam siebie za zwykłego chłopaka z problemami finansowymi w tym wieku,który jednak chce coś robić.
Nie lubię zbytnio opisywać swojej osoby,więc zostawie to na potem. Jeśli ktoś z was będzie chciał poznać mnie bardziej,wtedy chętnie coś napiszę
Dziennik zakładam chyba bardziej dla siebie.Mam nadzieję,że doda mi troche motywacji i dyscypliny.

Wiek: 18(rocznikowo19)
Wzrost: 181cm
Waga: (koniec masy 97kg ,aktualnie leci 5tydz.redukcji 91.7kg z rana )
Staż:Tutaj sprawa jest bardzo pogmatwana Parę lat temu trenowałem piłkę nożną,przeplatałem to siłownia jednak często z braku pieniędzy na karnet było to bardzo niesystematyczne) Mogę napisać,że regularnie trenuję od stycznia 2015,czyli lekko ponad rok.

Aktualnie
Redukcja 5 tydzień
Zapotrzebowanie ok.2700kcal w DT, w DNT staram się trzymać ok. 2200(ucinam trochę z węgli) Na masie było grubo ponad 3200 dotychczas obciąłem tylko raz.
Narazie 0 aerobów. Jednak zamierzam od przyszłego tygodnia dodać raz w tyg. interwały(sprinty)
Trening siłowy 4xtyg
FBW
Dzień A
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4serie 6-8
Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 4 serie 6-8
Wyciskanie hantli nad głowę 3 serie 6-10
Ściąganie drążka o chwycie neutralnym z wyciągu 4serie 6-10
Uginanie przedramion sztangą łamaną 4 serie 8-12
Dodatkowo w dzień A robię brzuch

Dzień B
Przysiad klasyczny 4 serie 5-10
Wykroki jednonóż na maszynie smitha 4 serie 8-12
Wiosłowanie hantli 4 serie 6-10
Wznosy hantli na bok 4 serie 8-15
Wyciskanie wąskie na maszynie smitha 4 serie 8-12
Prostowanie ramion na bramie 3 serie 8-12


Co uważam w swojej sylwetce za odstające?
Wszystko
Ale szczególnie chciałbym poprawić rozmiar ramion oraz górę klatki.Niestety to dopiero plany na przyszłą masę.
W najbliższym czasie chciałbym zrzucić trochę tkanki tłuszczowej,bo zalega szczególnie na brzuchu/korpusie.






Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-11 22:52:33

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Niedziela
W weekend staram sie uciąć troche kcal,gdyz sa to dni nietreningowe.Zazwyczaj dochodzi jeszcze rozciąganie,a tak cale odpoczywam.
Ważę sie co sobota i waga pokazala wczoraj 90.5kg więc przes tydzień -1kg w dol poszlo..Zastanawiam sie nad dodaniem interwałów juz w tym tyg,ale jesli waga leci bez nie wiem czy warto: D
Dzis wleciał taki omlecik


Wysłana -
Dzis (15.03.2016) dzień z rana dobry.Jednak dwie godziny wychowania fizycznego dały trochę w kość,jeśli biega sie dwie godziny przy wadze 90kg. Pierwszy posilek dopiero po poludniu jakos o 16 wpadł. Przed treningiem,żeby trochę sie podbudować i złapac energii zjadlem posilek glownie weglowodanowy.Jednak słabo się to spisało w ogólnym podsumowaniu :P Trochę mało mocy na treningu,chociaż ciężary szły jak zawsze. Myślałem chwile o dzisiejszym dniu w drodze na siłownie i w sumie to małe psychiczne zwycięstwo,bo mimo wyczerpania,bólu głowy ( w dzień poszła mocna kawa,ibuprom) to nawet nie myślałem,aby odpuścić trening


Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-15 20:55:23
Wysłana -
Dziś wpadl ciekawy mix na koniec dnia(foto)
Cebula
40g sera zoltego
200g piersi z kury
1jajko
Nie wyszlo tego moze duzo,ale fajnie zapchalo.
Dziś dzien nietreningowy wiec węgle w dol,przez caly dzien weszlo ok2tys.
Zostalo tylko rozciąganie i pora spać. Jutro trening A mam nadzieje,ze fajnie to bedzie wygladac; )

Wysłana -
Jak nie moglem sie doczekac na trening,tak byl dobry :D
Troszke zmienilem plan w tym zwiekszyla sie czestotliwosc na klatke i przysiad przeszedl tez do dnia A.
Przysiad ostatnia 4 seria poszlo 140kg x6
Plaska ostatnie 2 serie 80kg x 8 ( Klatka silowo zawsze slaba,moj max to 100kg x 4 o dziwo wlasnie na poczatku redukcji)
Trening bardzo intensywny,bo gdzie robie normalnie 1,5h nawet do 2h to dzis calosc zajela 50min,a ciezary wcale nie byly mniejsze co cieszy.
Pompa niesamowita z czego tez jestem zadowolony.
Micha trzymana,korci zeby szybciej uciac kcal dodac aeroby itp. Ale jednak najwazniejsza jest cierpliwosc i mam nadzieje,ze mi sie to oplaci ;)

Zachecam do zagladania ! Jesli ma ktos jakies porady,pomysly z czego moglbym skorzystac to jak najbardziej piszcie !


Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-17 20:41:22
Wysłana -
Wszystko fajnie leci jak narazie ;)
Na treningach jest siła i pompa, nie mam problemow ze snem,czy wiekszymi zamułami wiec nie ma co narzekac i tylko robic swoje :D
Waga w tym tyg pokazala 88.9 nie wiem czemu tak nagle zeszło mimo ze nic nie obcinalem czy dodawalem. Zostaje przy 2700kcal jednak w swieta dodam mzoe jedna sesje lub dwie interwalow/cardio bo zameirzma troszke sie podładowac i pojesc ale bez wiekszej przesady.
Na dniach moze wstawie jakeis foto ;)


Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-23 18:27:43
Wysłana -
1.przestań liczyc kalorie bo inaczej formy nie zrobisz
2.robisz redukcje to obetnij wegle i dowalaj tłuszczy
3.rób treningi bardziej objetosciowe.ewentualnie średnim tempem girkami smigaj na rowerze albo to i to
4.boli głowa.jest osłabienie.przeziebienie czy cos innego to sie odpuszcza trening
Wysłana -
bez trollingu,jak masz tylko zasmiecac to lepiej wcale nie pisz
Wysłana -
Usunięty przez PawelSzEvc za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
Po 3 dniach lenistwa i obazrstwa,w koncu przyszedl czas na trening :D Mimo iz nie omijalem slodyczy i alkoholu w swieta to waga pokazala dzis jedynie +2kg do gory,a sobie nie zalowalem :D Dzis z rana poszedl HIIT czyli sprinty a po poludniu trening silowy. Pompa byla niesamowita :D Normalnie w swieta nie wypilbym alko nie jadl tyle,ale plan trzeba miec na okres dluzszy niz pare tygodni c; . Moge powiedziec,ze taki odskok narazie dal same plusy.





Zmieniony przez - eleris1904 w dniu 2016-03-29 19:37:14
Wysłana -
Pika, błagam.


1) każdy ubytek masy ciała jest powodowany deficytem energetycznym i tego nie zmienisz
2) prawda objawiona wyssana z palca, szczególnie że znów "modna" tendencja się odwraca i ludzie będą wracać do redukcji HC lub co najmniej MC, fizjologicznie jest to w pełni naturalne i znacznie większa część populacji lepiej znosi wyższe/umiarkowane węgle niz wysokie tłuszcze, nie wspominając o optymalnej głupocie

w 4 - ból głowy niekoniecznie bo wystarczy niedociśnienie, ale przy stanie zapalnym zgodziłbym się warto odpuścić


Witam poświątecznie i lecimy dalej do sukcesu!
Strona 1 z 11
Dodaj odpowiedź