sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

DT Nieogarnięta:)

Wysłana -
Witam. Zakładam ten dziennik żeby się trochę zmobilizować i ogarnąć troszkę swoją miskę i treningi. W misce mało warzyw więc jest cel jeść więcej, treningi to chaos, ćwiczenia jakie w danym dniu mi podpasują, brak stałego planu. Na początek ankieta:

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: kamilia
WIEK: 31
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2 lata z kilkoma przerwami ( ok dwa tygodnie po zabiegach)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 61
WZROST: 168
OBWÓD RAMIENIA: 28
OBWÓD ŁYDKI: 35
OBWÓD UDA: 58
OBWÓD BIODER: 98
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 72
OBWÓD TALI 65
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 90

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
zbudować mięśnia trochę
****STAN ZDROWIA*****************************************
Ok
CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: garbię się
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: sporadycznie wpc, omega 3
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
niskowęglowodanową (dawno temu)
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
utrzymuję wagę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem.
Dodam na dniach.


Trening jak pisałam, zależy jak leży, ostatnio np. wyglądałoto tak:
1. Przysiad zesztangą na plecach 4x10
25, 30,30,30
2.RDL 4x8-10
25,30,30,30
3. Opuszczanie na drążku 3x8
4. Ściąganie drążka do klatki 3x10
25,27,27
5. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 3x10
7, 7 ,7,5
6. Wyciskanie sztangielek siedząc 3x10
5,5,6

Czasem coś dodam więcej, do tego spining, jakiś step i inne tego typu hopsasanki w celu nauki.
Problem mój taki że mimo tych dwóch lat niewiele poszło do przodu i myślę że mogłoby być lepiej.

Dieta z dzisiaj piątkowa:
Omlet z bananem
Buła z pstrągiem łososiowym, batonik białkowy (praca)
Tosty z łososiem wędzonym
Dorsz ziemniaki warzywa
Coś jeszcze na pewno wpadnie, nie liczę codziennie kcal, staram się ok 2000 celować,



Zmieniony przez - kamilia w dniu 2017-02-10 19:08:40

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trening z piątku:
1. Wyciskanie sztangi 3x10
20,20,20
2. Przysiad ze sztangą na plecach 3x12
20,22,22 (mało bo trening w domu na szybko a stojaków brak)
3. Łydki, wspięcia na palce 3x20
22,22,22
4. Wiosło sztangą 3x10
20,20,20
5. Wznosy ramion bokiem 3x12
3,3,3,
6. Uginanie przedramion 3x10
5,5,5
7. Mix brzuch ( plank2x max, spięcia z obciążeniem 3kg 2x20, skosy 2x15)

Trening Niedziela:
1. Prostowanie nóg maszyna 4x10
25,30,30,30
2. Sciąganie drążka do klatki 4x10
23,23,27,23
3. Wiosło hantlą jednorącz 3x10
15,15 ,(17,5 słabo bo tylko 6)
4. Hip thurst 4x12
30,30,32,32
5. Wyciskanie ze sztangielkami skos dodatni 3x10
7,5 ;7,5: 8
6. Wznosy ramion bokiem 3x8-10
10x3, 8x4,8x4
7. Prostowanie ramion na wyciągu 3x10
9,9,9,

Interwał 8x 20/30
swing 16 kg
burpees max

Stretching 10 min

Treningi w niedzielę rano najlepsze, mało ludzi to można poszaleć.


Zmieniony przez - kamilia w dniu 2017-02-12 12:03:03
Wysłana -
Ja z tych Twoich dwóch postów zrozumiałem że nie masz stałego planu treningowego którego się trzymasz?? Czy może coś źle zrozumiałem jednak??
Wysłana -
Dobrze. Brak stałego planu. Muszę w końcu coś sobie postanowić, ułożyć plan i się go trzymać wtedy może będzie lepszy efekt. Ćwiczę regularnie, siłowy 3x plus jeszcze dodatkowo jakieś zajęcia, ale o tym już pisałam w pierwszym poście.
Wysłana -
Nie wróżę sukcesów bez stałego planu i jakiejś okresowej progresji. Ciężko w chaosie do czegoś dojść poza utrzymaniem formy.
Wysłana -
na samym początku takie działanie może dawać efekty, niestety szybko przestanie
co gorsza, nie wiadomo wtedy, co zmienić i nie da się nic konkretnego doradzić
trzeba "zaczynać od nowa", jeśli chce się ruszyć dalej.
Wysłana -
Jestem tego samego zdania. Coś poszło do przodu, ale myślę że za mało. Postaram się dziś sklecić jakiś plan i wrzucę do sprawdzenia. Trening poniedziałek Step z tabatą. Dzisiaj z racji walentynek off.
Wysłana -
Twój cel : zbudować trochę mięśnia
więc raczej step z tabatą się średnio przysłuży

skleć plan i wstaw

co do diety to poza kcal liczy się również rozkład makroskładników i jakość produktów w diecie.
Wysłana -
Bziubzius wiem, że step ani inne fitnessy mięśni nie zbudują i traktuje to jako naukę w drodze do pracy jako instruktor, pisałam o tym w osobnym wątku:)
Wysłana -
No niestety w drodze do pracy jako instruktor trzeba zaliczyć setki fitnessów. Na sylwetkę to natomiast zbyt korzystnie nie podziała. W każdym razie odpuściłabym tabaty, bo na początku i tak takich zajęć nie powinnaś prowadzić. Skup się na prostych choreografiach (nie zumba, nie latino, ale jakieś klasyki o ile coś takiego znajdziesz w klubach typu hilo, fatburnery - trochę dinozaury, ale metodyka do egzaminów dla Ciebie będzie najważniejsza), wzmacniania bez sprzętu lub z drobnym sprzętem typu stepy, hantle, gumy, piłki - coś typu abt, shape, tbc - jak zwał tak zwał, grunt byś się skupiła na klasycznych zajęciach a nie marketingowych dziwactwach, bo te Cię za wiele na tym etapie nie nauczą
Wysłana -
A ze czeka Cie tez egzamin ze stepu, to bedziesz musiala sie naskakac. Progresje trzeba trenowac i juz. Bo co innego ulozyc choreo w domu, a co innego stanac przed ludzmi i zobaczyc, ze nie lapia tego co robisz i wziac to na klate zeby nie dac sie stresowi. Plan awaryjny, ale to trzeba wycwiczyc.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 15/02/2017 11:10:49
Strona 1 z 15
Dodaj odpowiedź