SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie Dzienniki Juniorów

Dodaj odpowiedź

DT MrGrubas Gruby Grubas

Wysłana -
O MNIE

Za dużo tu się nie rozpisze mam 20 lat i wielką nadwagę od dziś zaczynam z nią walkę mam nadzieję że do wakacji już troszkę jej zbiję zobaczymy jak to wyjdzie.

WYWIARY

Waga 127kg
Wzrost 186cm
Obwód przedramienia 31cm
Obwód klatki piersiowej 128cm
Obwód uda 77cm
Obwód łydki 45cm
Obwód ramienia 40cm
Obwód w pasie 128cm



DIETA


Makroskładniki:

2800kcal

Białko 210g
Tłuszcze 78g
Węglowodany 315g

Będzie to typowe liczenie makro ale około 80-85% tego jedzenia będzie czystym jedzeniem a reszta to będą takie dodatki aby nie było monotonii w jedzeniu. Abym wkręcił się w to z czasem będzie to likwidowane ale wiem że z początku będzie mi ciężko. Nie chce abym po tygodni przestał prowadzić dietę bo znudzi mi się jedzenie BRO po to daje sobie te 20-15%.


TRENING

Poniedziałek Klatka+Biceps
Wtorek Plecy+Triceps
Czwartek Barki+Brzuch
Piątek Nogi+Przedramię

SUPLEMENTACJA

Jak na razie to tylko witaminki dzień-noc, białka nie wliczam do suplementacji wliczane jest jako posiłek

Fotki dodam na tygodniu

Mam nadziej że pod postem będą słowa wsparcia oraz powodzenia bo to będzie mnie motywowało do dalszej pracy

Pozdrawiam :D


Zmieniony przez - MrGrubas w dniu 2016-02-15 22:03:35
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj:) rozpisz szczegolowo plan i diete bedzie czytelniej:)
no i powodzenia
Wysłana -
Powodzenia, będę podglądać jak to idzie :)
Wysłana -
Mój znajomy ze szkoły też miał nadwagę (nie pamiętam cyferek, ale było go bardzo sporo), ale wziął się za siebie i zrzucił wszystko, teraz masę robi. Powodzenia, wszystko w twoich rękach.


Zmieniony przez - Maksyms II w dniu 2016-02-15 22:11:11
Wysłana -
Dzień I 15.02.2016

Trening

15 minut cardio na rozgrzewkę

Klatka + biceps

Wyciskanie sztangi ława płasko 10x50kg 8x60kg 6x70kg 4x75kg
Wyciskanie sztangi skos 12x50kg 8x55kg 6x60kg
Rozpiętki na ławce płaskiej 12x7kg 12x7kg 12x7kg
Unoszenie sztangi łamanej 12x30kg 12x30kg 10k32kg
Hantle młotkowo 10x12kg 10x12kg


Dieta




Wysłana -
przydaloby Ci sie nieco omega 3 w diecie, bo tak to jedynie tunczyk ma co nieco, smialo dorzuc troche orzechow (tylko nie arachidowych):)
Wysłana -
Dzisiaj zakupiłem nerkowce i to będzie moje główne źródło tłuszczy oraz jajka a co do omegi 3 czekam na paczkę witamin białka i omegi 3

Dzień II 16.02.2016

Trening

15 minut cardio

Plecy + Triceps

Martwy ciąg 12x60kg 10x70kg 8x80kg 6x90kg 4x100kg
Wiosłowanie sztangą w opadzie 12x50kg 12x50kg 12x50kg
Ściąganie wyciągu górnego do klatki 12x45kg 12x45kg 12x45kg ostatnia seria poszła już do odcięcia
Ściąganie sznurków wyciągu na triceps 12x24kg 12x24kg 12x24kg
Wyciskanie francuskie na ławce płasko 12x17kg 12x17kg ostatnia seria na maxa 24kg

Dieta






Zmieniony przez - MrGrubas w dniu 2016-02-16 21:04:03
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź