SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT- Mr. Bastard Project.

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 18678

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1838 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21318
Witam
Nie będę się zbytnio rozpisywał, zakładam dziennik w dziale firmy którą głównie będę się suplementował, dodatkowo szukam motywacji do pracy. Celem będzie redukcja, później przygotowanie estetycznej sylwetki na wakacje. czy sie uda? Mam nadzieje, że tak!

O mnie:

Jestem z zawodu technikiem masażystą oraz studentem fizjoterapii, od dłuższego czasu interesuje się sportem. jednak to zamiłowanie ostatnimi czasy przerywane było przez kontuzje, w tym roku "zaliczyłem" zespół korzenny, oraz skręcenie kolana z którym borykam się do dziś.

Dieta:
Przez dwa tygodnie same białka i tłuszcze, pod koniec drugiego tygodnia lekkie ładowanie węglami.
Do tego różnego rodzaju mieszanki.

Suplementacja:
Podstawą jest tu BCAA Xtra które sobie cenie, smak jest niesamowity a i działanie czuć konkretnie- brane przed treningiem.
Do tego białko brane wg braków w diecie, wit. C, magnez, w przyszłości Omega 3, oraz spalacze.

Trening:
Wybrałem mój ulubiony plan czyli FBW 15-10-5 Wodyna:

A:
1 WYCISKANIE NA LAWCE SKOSNEJ
2 PRZYSIADY
3 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM LACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJAC
4MLOTKI NAPRZEMIENNE (W SUPERSERII Z:)
4PROSTOWANIEM RAMION W DOL
5 WIOSLOWANIE JEDNORACZ NA WYCIAGU DOLNYM
6 UGINANIE NOG
7 LYDKI A (wolny wybor)
8 PRZEDRAMIONA A
9 BRZUCH A

B:
1 WYCISKANIE OD CZUBKA GLOWY SZEROKO, SIEDZAC
2 PODCIAGANIE DO BRODY STOJAC (TYLKO DOLNA POLOWA RUCHU)SZEROKO
3 MARTWY CIAG
4 WYCISKANIE LEZAC
5 ŚCIAGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO
6 FRANCUSKIE WYCISKANIE LEZAC
7 PROSTOWANIE NOG
8 LYDKI B ( W SUPERSERII Z )
8 PRZEDRAMIONA B
9 BRZUCH B

Do tego dochodzą interwały systemem
tydzien 1-2 1x w tygodniu
tydzień 3-4 2x w tygodniu
tydzień 5-6 3x w tygodniu