sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

DT Malinka123

Wysłana -
Witam.
Jakiś czas temu prosiłam o porady odnośnie treningu. Byłam wtedy w czasie doprowadzania mojej diety do ładu, ponieważ jak się okazało kaloryczność mojej diety była za niska. Wynosiła ok 1400kcal, a na zero powinna 2100kcal. A więc zwiększałam kcal systematycznie, aby to wszystko wyregulować. I wyregulowałam, doszłam w 2 miesiące do 2100kcal. W tym czasie przybrałam ok 0,7kg. Od wczoraj zaczęłam obcinać, ale będę to robiła powoli z obserwacją zachowań i adaptacji organizmu. Chcę zredukować, ale nie będę się zabijać, jem zdrowo, ćwiczę i wypatruję progresu.
Mam nadzieję, że ten DT będzie mnie motywował, choć zmotywowana i tak jestem, a stali bywalcy, którzy są biegli w temacie będą mnie w razie potrzeby poprawiać i uświadamiać Poniżej reszta danych.

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Malinka123
WIEK: 30
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: od 2012 fitness, 23.01. - 22.02.2017 siłownia, maszyny, na pałe , od 24.02.2017 trening ułożony przez trenera online, nawet mi przypasował, choć początkowo olałam, 2-3 ostanie ćwiczenia to mój wymysł

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 67
WZROST: 169
OBWÓD RAMIENIA: 27
OBWÓD ŁYDKI: 37,5
OBWÓD UDA: 61,5
OBWÓD BIODER: 99
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: bd
OBWÓD TALI 72,5
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 90

poniżej aktualne zdjęcie

****CEL*************************************************
Schudnąć do 60-58 i wyrzeźbić nogi i tyłek.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: białko mleka
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko gdy mam za mało z diety
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) liczenie kalorii, South Beatch styczeń 2017

****DIETA*************************************************

1900kcal, 119g B, 70g T, 200g W

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? jeszcze nie wiem :)

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING

od 24.02.2017 trening ułożony przez trenera online, nawet mi przypasował, choć początkowo olałam, 2-3 ostanie ćwiczenia to mój wymysł
SIłowo 3 razy w tygodniu (poniedziałę, środa, piątek)
Interwały na rowerze: wtorek i sobota
Rest: czwartek i niedziela

Poniżej zdjęcia trzech ostatnich treningów, kolejność ćwiczeń przypadkowa, zaczynam od górnych partii, kończę na dolnych.













Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj

kolejność ćwiczeń w treningu ma znacenie, więc wpisuj zgodnie z tym jak robisz

dlaczego zaczynasz od górnych partii?
Wysłana -
bziubzius
witaj

kolejność ćwiczeń w treningu ma znacenie, więc wpisuj zgodnie z tym jak robisz

dlaczego zaczynasz od górnych partii?


Tak mi ktoś "mądrzejszy" doradził. Błąd?
Wysłana -
to zalezy, co to miałoby mieć na celu.

Zazwyczaj robi się odwrotnie. Zaczynamy od partii największych, czyli nogi i plecy
Wysłana -
bziubzius
to zalezy, co to miałoby mieć na celu.

Zazwyczaj robi się odwrotnie. Zaczynamy od partii największych, czyli nogi i plecy


Hehe, pewnie to moja błędna interpretacja Dziękuję, od jutra wprowadzam w życie.
Wysłana -
Menu z wczoraj i dzisiaj. Dziś 100 za dużo, ale odbije to jutro lub przez 2 dni. Ogólnie trudno mi wyrobić węgle ale trochę je wymieniam z tłuszczami. Może moje endo zapędy to polubią, zobaczymy, bo redukcji dopiero drugi dzień

Trening dziś: interwały na orbitreku 32min.








Zmieniony przez - Malinka123 w dniu 2017-03-21 21:09:32
Wysłana -
gdzie to menu, bo nie widze? samo rozpisanie makro w posiłkach to za mało, nie wiemy co tam zjadłas
Wysłana -
no dokładnie, nie samo BWT
pisz, co tam zjadłaś
Wysłana -
22/03/2017

Ok, dziś będzie co jadłam

Na razie trening z dziś załączam, 3 ostatnie ćwiczenia to moja inwencja (wariacje na macie).

Pytanie: jak nauczyć się podciągać?

I jeszcze dodaje mój obiad i ll śniadanie Fit brownie, super ciacho z fasoli. I aktualną sweet focia, ta z wczoraj z przed miesiąca.















Zmieniony przez - Malinka123 w dniu 2017-03-22 17:44:32

Zmieniony przez - Malinka123 w dniu 2017-03-22 18:00:52
Wysłana -
22/03/2017

Dziś mam rest od treningów i w sumie od wszystkiego. Pół dnia w łóżku, @ mnie pokonała.

Muszę ogarnąć inny program do zliczania kcal i makro bo te zrzuty mnie wykończą. Dziś ciut mniej bo wyrównuje z poprzednimi dniami. Makro też wyrównałam, choć wiem, że na bieżąco muszę tego pilnować.


Wysłana -
PoTreningu ma chyba najlepsza opcje wyliczania miski i robienia zrzutów. Tylko zdecydowanie wygodniej to robic na komputerze. Planujesz jedzenie na bieżąco czy z wyprzedzeniem?
Strona 1 z 14
Dodaj odpowiedź