SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

DT Lejjla - You think you have time

Temat przeniesiony z 'Ladies SFD' przez: ojan
Wysłana -


Lubię pisać, więc sobie popiszę - wracam do dziennika

Dla tych co już mnie nie pamiętają\nie znają:
Aga, lat 30, biegam, macham kettlami, kiedyś coś tam podnosiłam..


Cel:
dobrze się bawić i ogarnąć kuchnie
A co do celu mierzalnego - kwiecień 2014 - 42km z widokiem na Tatry, potem zacznie się sezon innych startów

Rozkład treningów:
4x bieganie
2x trening domowy
1-2x pilates/ joga lub inne zajęcia relaksujące
ogólnie jak mi odwali mogę tylko biegać lub np coś tam robić 2x dziennie ... hormonal imbalance


Ogólnie:
Bieganie - nie lubię klepać asfaltu, mało startuje w biegach ulicznych, z prostej przyczyny - szybsza na asfalcie już nie będę, mogę być za to bardziej wytrzymała w terenie..
Siłowy - wciąż szukam złotego środka na połączenie sztangi i butów do biegania, tym razem z pomocą przyszła Marta
Relaks - zajęcia typu pilates, joga, to forma niezobowiązującego relaksu, dlatego będą lub nie będą.
Dieta - przerabiałam primal vel paleo (zwał jak zwał), zachwycałam się Scottem, jednak weganinem nigdy nie będę. Lubię jeść, więc sobie jem
Sylwetka - bieganie sportem sylwetkowym nie jest. Ma być siła w nogach i ramionach, para w płucach, a do tego w miarę lekki nadbagaż, żeby go dobrze na te górki wnosić. Zdjęć sylwetki nie przewiduję, co innego krajobrazów biegowych, butów i talerza
Zdrowie - kontuzji brak (odpukać). Miałam problemy z cyklem, leczoną hiperprolaktynemię utajoną. Rok temu po konsultacji z gin odstawiłam leki - @ jeśli nie zatrzyma jej stress pojawia się regularnie.

Chyba tyle - zapraszam

Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2013-12-03 13:19:20
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
pjerfsza!
śledzę!

Zmieniony przez - Lady M w dniu 2013-12-03 13:21:53
Wysłana -
druga
Wysłana -
Fajnie, ze jesteś

Niech się plany realizują!
Wysłana -
Powodzenia
Biegaczką nie jestem ale na buty i krajobrazy chętnie popatrzę
Wysłana -
O proszę
Baw się dobrze
Wysłana -
Też się cieszę, że jesteście jednak różowy kajecik to nie to samo - on nic z sensem nie odpisze, a przyjmie wszystko co ja nabazgram


2.12.13
Pilates,

1h ćwiczeń z małą piłką, dużo stabilizacji obręczy barkowej.

Posiłki:
1. owsiane, siemię, banan, rodzynki, mleko
2. sałatka z kurczakiem i chleb gryczany
3. zupa z soczewicy
4. sałatka z kabanosami, chleb gryczany
5. figi, jabłko
uwaga, czasem po prostu będę gorszyć tą wysoko węglowodanową miską pełną suszonych owoców, dobrze że dla przyzwoitości oparłam się snickersom made by lidl

3.12.13
Bieg spokojny

9,47km w 55min
rozkład km w narastającym tempie, czyli tak jak bozia nakazała


typowo na luzie, z plecaczkiem, bez odblasków . Biegacz zawsze powinien nosić odblaski!!
Prosto po pracy na szkolenie z psem, po szkoleniu prosto na bieg, zatem o czymś takim jak pasek od garmina, kamizelka, czy czołówka po prostu nie myślałam. Do tego pierwszy dzień @ (tak, kocham moją @ gdy cykl ma 29 dni .. choćby nie wiem jak bolały plecy...)
Bieg typowo konwersacyjny, zatem wolny. Pod koniec zmarzła mi dupa, wiec lekko przyśpieszyłam


Posiłki:
1. owsianka z rodzynkami
2. sałatka z kabanosami, chleb gryczany
3. zupa z dyni z mięsem z udka
4. udko, chleb gryczany z chutney daktylowym *świetna sprawa
5. prosecco by Lidl
* no co ja zrobię, że muszę wybrać do jutra drzwi i kolory farb do przedpokoju . Lady, ty rozumiesz ten ból

Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2013-12-03 19:50:58
Wysłana -
Agniechaaaaa, a mogłabyś mi przybliżyć pilates ze stabilizacją obręczy barkowej? wiesz, ja teraz w temacie mocno

oraz chciałam wyrazić swą radość z powrotu żółwika i zajączka

Zmieniony przez - Lady M w dniu 2013-12-03 22:47:36
Wysłana -
Aga
Wysłana -
o jak sie ciesze, ze jestes
Wysłana -
podglądam
Strona 1 z 150
Dodaj odpowiedź