SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT IKEBANA/WSPol Szczytno

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4587

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2234
Witam wszystkich użytkowników. Zakładam dziennik do zapisywania swoich treningów, spostrzeżeń i badania postępów. Kilka słów o mnie: mam 19 lat, waga 80 kg, wzrost 185 cm, trenuję siłowo od 5 miesięcy, jednak teraz rozpoczynam trening CrossFit. Na początku bez szaleństw. Traktuje go jako przygotowanie pod egzaminy do WSPol w Szczytnie, które odbędą się w lipcu.

CEL zgubienie kilkogramów, wyrobienie odpowiedniej wytrzymałości, wzrost siły i kondycji
SPRZĘT ćwiczę w domu, mam hantle i obciążenie, do tego domowym sposobem zrobiłem sztangę, dodając na metalową rurę baniaki z wodą
BUDOWA TRENINGU trzy dni treningu, jeden dzień przerwy.
SUPLE WPC Econo v2, BCAA, kreatyna od przyszłego tygodnia

Dziś rozpocząłem. Na razie bez fajerwerków, bo nie może ich być, ponieważ dopiero zaczynam. Dzisiejszy WOD to bieganie stałym tempem.

30.04.2012
Bieganie. Przebyte około 2,5 km w czasie około 15 minut (mogę się mylić, nie mierzyłem dokładnie).
Nie biegałem kilka miesięcy i dało się to odczuć. 2,5 km to żaden wyczyn. Z czasem musi być lepiej.

Jutro w planach ćwiczenia gimnastyczne + ćwiczenia siłowe: martwy ciąg, wiosłowanie hantlem, push press i wspięcia na palce z hantlami.

To tyle. Zapraszam, proszę o uwagi bardziej doświadczonych. Ostra, ale konstruktywna krytyka mile widziana.

Pozdrawiam, ikebana.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący