sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

DT Glodzilli - Zdążyć przed 30-tką

Wysłana -
Dokładaj. A serie rozgrzewkowe to zawsze te, które nie są uwzględnione w rozpisce treningowej.
Wysłana -
Tydzien 2, dzien 4

1a. Naprzemienne wykroki do boku na trx 4x 12 na stronę, 0s
Jednak poproszę o łatwiejszą wersję. Wydaje mi się, że przez mój brak gibkości/rozciągnięcia nie jestem w stanie wydobyć potencjału z tego ćwiczenia. Postaram się jednak mimo wszystko nagrać dziś wieczorem.

1b. Wyciskanie hantli stojąc 4x 12, 60s
Ciąg dalszy historii pod tytułem "zaginiona hantelka". Tym razem zaginęły zakrętki. Zrobiłam z samymi gryfkami o wadze 2,5kg. Kombinowałam coś z talerzem 5kg, ale bardzo niewygodnie się trzymało. Myślę, że za tydzień cały sprzęt powinien być skompletowany.

2a. Monster walk z gumą 4x 50 kroków na stronę (czyli 100 kroków), 0s
Jak na pierwszy raz, myślę, że polubiliśmy się od razu z tym ćwiczeniem . Zastanawiam się czy wziąć mocniejszą gumą (robię z niebieską) czy w inny sposób utrudnimy to ćwiczenie?

2b. Rotatory z hantlami 4x 15, 30s (zmiana na rotatory z gumą)
Mi się wydaje, że ok, ale nagranie prawdę powie.

3a. Przysiad przy ścianie (izometria) 4x 45s, 0s
Ciężo, ale dałam radę

3b. Klęk na piłce (izometria, równowaga) 4x 45s, 30s
Bujało mną jak na statku. W przedostatniej serii jakoś inaczej klęknęłam i mocno obejmowałam piłkę udami i było jeszcze trudniej.

4. Przenoszenie ramion za głowę leżąc z nogami opartymi na piłce
Zrobiłam dwie serie. Ok, myślę, że załapałam.

Po treningu zjadłam standardowy posiłek, ale w ogóle nie czuję, że cokolwiek zjadłam. Masakra
Strona 5 z 5
Dodaj odpowiedź