SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

DT Glodzilli - Zdążyć przed 30-tką

Wysłana -
Od 4.09 jestem na urlopie przez dwa tygodnie, więc jeśli coś gdzieś mamy zmienić, poprawić dopasować to proszę żeby to było w tym tygodniu najlepiej jakbyś mi dziś/jutro napisała na maila, żebym mogła odpisać w drugiej połowie tygodnia
Wysłana -
Jestem po krótkiej przerwie. Niestety, ale sprawy firmowe pochłonęły mnie na dobre i nie miałam czasu się tutaj meldować, nad czym ubolewam z perspektywy czasu, bo lubię to forum, a forum to Wy

Także jestem z powrotem. Ostatnie trzy tygodnie bardzo napięte. Miska czysta, choć nieliczona i nie jestem w 100% zadowolona, bo na szybko i czasem wpadła mi jakaś bułka (wprawdzie żytnia i z dobrego źródła), ale nie ukrywam - bułką to ja się nie najadam. Z zaplanowanych treningów uciekły mi dwa, z tego też nie jestem zadowolona. Stąd przewartościowałam swoje priorytety - praca pracą, ale zdrowie jest bardzo ważne i powinno być na pierwszym miejscu.

Eve zmodyfikowała mi plan i wczoraj zrobiłam już pierwszy trening.

1. Stanie na jednej nodze na dysku sensorycznym (ręce uniesione do boku, nogę uniesioną odwodzisz do boku napinając pośladek i wracasz) 3x 10 na stronę (bez przerw)
2. Przysiad wykroczny na dysku sensorycznym 3x 12, 60s
3a. Unoszenie bioder z prostymi nogami na piłce 4x 20
3b. Uginanie na piłce 4x 20
3c. Unoszenie bioder z nogami na piłce (nogi ugięte) 4x 20
4. Pozycja plank na wyprostowanych rękach + naprzemienne unoszenie ręki i przeciwnej nogi 4x 60s 30s
5a. Spięcia brzucha z nogami na piłce (lub ławce/krześle) 3x 25, 0s
5b. Jw. ale przytrzymaj w górze 2-3s 3x10, 0s
5c. naprzemienne opuszczanie ugiętej nogi 3x 15 na nogę (pilnuj stabilnego odcinka lędźwiowego, opuszczasz do momentu, w którym jestesw stanie utrzymac napięty brzuch), 0s
5d. Plank 3x max, 60s

Eve jest mistrzem w dopasowywaniu treningów pod moje domowe potrzeby. Niby nie wygląda groźnie. ale to tylko pozory

Dieta. Wracam do liczenia. Nie wiem czy nie będę musiała czegoś zmodyfikować, bo Maluch chory i ząbkujący, więc chce jeść tylko mleko, co sprawia, ze jestem bardziej głodna niż zwykle Wczoraj dołożyłam jeden posiłek, bo mocno burczało mi w brzuchu. Dziś spróbuję już według planu, zobaczymy jak to wyjdzie.

Miska wygląda orientacyjnie tak:
1) ciasto fasolowe (fasola, jaja, daktyle, banan, mąka ryżowa + czekolada gorzka 2 razy w tygodniu, a w pozostałe dni pestki dyni) + owoce
2) omlet na mące ryżowej/żytniej lub mące z ciecierzycy + cukinia + owoc
3 i 4) kasza gryczana (najczęściej, rzadziej inne kasze lub ryż), chude mięso, oliwa z oliwek, warzywa, owoc

Nie mam czasu się jakoś bardzo zastanawiać, więc lecę według schematu, jak mi się znudzi to wymyślę kolejne jadłospisy

Dziś kolejny deszczowy dzień Chyba z latem trzeba już się pożegnać na dobre.
Wysłana -
Trening niepozorny ale tylko na papierze. Ja bym się na bank nim zmachał konkretnie.
Strona 13 z 13
Dodaj odpowiedź