SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT-Begjee+popuri (Projekt)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 23214

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 339 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 214305
Witam wszystkich w moim dzienniku!
Na wstępie chciałem podziękować za możliwość udziału w projekcie działu Junior.
Nazywam się Bartek i mam 20 lat, w tym skończę 21. Na chwilę obecną nie studiuję, ponieważ po pierwszym roku studiów na Politechnice stwierdziłem, że to nie dla mnie oraz przegapiłem kolejną rekrutację :D Obecnie pracuję i uczę się do poprawy matury.

Wymiary:

Waga: 74,7kg
Wzrost:~183cm
Pas: 79,5cm(na wysokości pępka)
Talia:76cm
Udo: 56cm
Biceps: 31cm
Klatka: 95cm

Trening
ZESTAW 1 Upper body 1 strength


ZESTAW 2 Lower body 1 strength



ZESTAW 3 Upper body 2 hypetrophy


ZESTAW 4 Lower body 2 hypetrophy



Wszystko ułożone przez popuri'ego, 4 razy w tygodniu. Dla mnie to nowość, bo dawno nie ćwiczyłem planem góra-dół(nie polubiłem go) oraz z tak niską objętością.

Dieta
Tutaj zaczynamy z takiego pułapu na jakim teraz byłem i waga mi spadała czyli:
B 180g
WW 450-500g
T 60-70g
W dni nietreningowe ucinamy węglowodany i dajemy więcej tłuszczy.

Mam nadzieję, że nie zawiodę nikogo i dam sobie radę.

Tutaj jak to wygląda na ten moment:


Od jutra ruszam z planem!




Zmieniony przez - Begjee w dniu 2018-01-21 22:20:11

Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2018-01-21 22:40:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 339 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 214305
Joł!