SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

DT Agi- odbudowa sylwetki

Wysłana -
Hej :) Podglądam forum bardzo długo, głównie Ladies i Kuchnię, czytuję tutejsze artykuły i bardzo zapragnęłam zacząc prowadzic własny dziennik, ponieważ od połowy maja znów wzięłam się za siebie (który to raz próbuję wstac z kolan...). Obawiam się jednak, że nie znam nazw odpowiednich cwiczeń, nie mam stałego planu treningowego- stawiam swoje pierwsze kroki na siłowni. Nie idę w ciężary, uczę się na razie odpowiedniej techniki: pilnuje stóp, kolan, napiętego brzucha, prostych pleców bez lordozy ;) Chyba każdy tak zaczynał, chciałabym po miesiącu wstawic efekty moich zmagań, które jednak chaotyczne nie są, trenuje z trenerem. Mam nadzieję, że będziecie skłonni dzielic się swoimi przemyśleniami i uwagami, co do moich poczynań- mam świadomośc, że często "trenerzy" mogą zrobic wiele złego i nie są wyroczniami. Uzupełniam ankietkę i wstawiam michę z dwóch ostatnich dni- bez planu treningowego, bo nawet nie wiem, czy w tutejszych klimatach wykroki z dwoma hantelkami po 5kg to wgl jakieś obciążenie :D Ale po każdym treningu będę pisac co i jak :)

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Agi_97
WIEK: 20
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2 tygodnie [przedtem cwiczyłam przez pół roku bez efektów dywanówki- na początku efekty były, potem było tylko gorzej, cardio, a od grudnia już wgl nic nie cwiczyłam, więc kondycja leży]

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 43/44 (zależy od dnia, waga różnie pokazuje)
WZROST: 161
OBWÓD RAMIENIA: 19
OBWÓD ŁYDKI: 32
OBWÓD UDA: 46
OBWÓD BIODER: 85
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 72
OBWÓD TALI 62
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 83

Pomiary mogą byc niedokładne- dwa tygodnie temu zaczęłam cwiczenia i trochę napuchłam przed miesiączką.

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Nabrac mięśni, najlepiej suchej masy :D Wyszczuplic uda, unieśc pośladki, miec kratkę, chyba jak każdy :)

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak, niby lekarze (pediatrzy i ortopedzi) nic nie widzą, ale miewam bóle w lędźwiowym i jest on wygięty (moim zdaniem, może przez osłabienie mięśni)
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie wiem
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? tak, teraz kończę blister i odstawiam
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? anty

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko, ale nie jakoś regularnie, nie ma potrzeby
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): Zaczęłam 5 lat temu Dukana, potem 1500, potem obniżałam do 600 dziennie, potem zwiększyłam i rok temu o tej porze jadłam jakieś 1800, potem zmniejszyłam stopniowo do 1200 i teraz znów walczę o swoje zdrowie i ciało.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE Jadłam przed cwiczeniem 1300 dziennie, teraz 1400 w DNT i 1500 w DT :) Prawdopodobnie będzie więcej jak trener da mi dietę.
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Chyba utrzymuję, raczej takie zwykłe wahania wody się zdarzają.



****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK, ustaliłam z trenerem 4 razy w tygodniu.

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING: Będę na bieżąco uzupełniac, trenerka robi ze mną zazwyczaj obwodowy/ ogólnorozwojowy.




Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Masz Dziewczyno niedowagę i coś chcesz jeszcze "wyszczuplać"? 46 cm w udzie to za dużo???? Przy takiej przeszłości dietetycznej (dramatycznej moim zdaniem jak na ten wiek) i ładowaniu w siebie hormonów (przez co nie wiadomo, jak organizm działa) jesz ilości głodowe i ilość tłuszczu skrajnie niską, na dodatek z produktów o wątpliwej jakości odżywczej. Dieta jest zła, z rzeczy które tam są odżywcze, to masz 150 g kurczaka (choć i ten nie jest mięsem idealnym ) 42 g odzywki i jedno jajko. Jeśli pierś z indyka dulano to mięso - to tez ok, natomiast jeśli wędlina - to słabo. Moim zdaniem nie powinnaś jeść mniej niż jakieś 1900 i nie mniej niż 60-70 g tłuszczu, żeby organizm odbudować. Na 1500 kcal masy nie zbudujesz. No sprawa kluczowa - masz trenera, który Cie prowadzi, to z nim konsultuj, bo to trochę nie fair, tak czyjąś pracę za plecami pod osąd publiczny poddawać. Nie ufasz trenerowi, zmień na takiego, któremu zaufasz.
Wysłana -
No tak dla zobrazowania sytuacji, to ja mam po kontuzji teraz ponad 46 cm - ale w ramieniu. Masz bardzo mało kalorii - szczególnie, że jesteś młodą osobą. Złe decyzje żywieniowe w takim wieku mogą rzutować później na komfort całego Twojego życia.
Wysłana -
to jak aktualnie jesz to szybka droga to zaburzeń miesiączkowania, rozregulowania gospodarki hormonalnej, osteoporozy, zaburzenia pracy tarczycy, rozwoju alergii, chorób autoimminologicznych.... i w zasadzie można by wymieniac dalej

w Twojej diecie włąsciwie nie ma zrodła tłuszczów
źródła białka i węglowodanów sa kiepskiej jakości
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź