SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT / Ag88 start str.4

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 28368

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 623 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11640
Cześć, to mój pierwszy post. Nie wiem, czy w dobrym dziale, bo mam 24 lata, ale jestem laikiem. Czytałam już dużo, także wątków tutaj, lecz mam mętlik w głowie i nie umiem tego dopasować do siebie.

ANKIETA
Wiek : 24
Waga : 63
Wzrost : 164
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): kiedyś trenowałam pływanie – 3 razy tygodniowo trening po 1,5 h, teraz chodzę sama min. 2 razy w tygodniu po 1-1,5 h. Bez pływania nie mogę żyć. Pływam średnim tempem z krótkimi przerwami. 1-2 ćwiczenia sprintowe. Pływam też oddzielnie ręce i nogi.
Stan zdrowia: bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: pływanie, bieganie
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: kiedyś w wieku 15 lat schudłam, dieta była pod koniec drakońska, na tyle, że cofnął mi się okres, dzięki temu jestem teraz mądrzejsza
Cel/problem/opis:
Chcę mieć seksowną sylwetkę na stałe, tzn. jędrne ciało z mięśniami bez tłuszczu i prowadzić zdrowy tryb życia. Jednocześnie nie chcę by dieta i sport stały się moim głównym celem, któremu podporządkowane jest całe życie. Nie chcę rezygnować z pływania, choć z tego co czytałam, niewiele ono daje w takim wydaniu jak ja to robię. Załączyłam zdjęcie, więc sami ocenicie, ale jak na mój gust, to mam trochę mięśni (z czasów trenowania i z tego, że je utrzymuję), lecz są one przykryte tłuszczem. Ogólnie swoją obecną sylwetkę oceniam jako "nabitą", czuję się jak ciężki klocek bez talii przykryty tłuszczem, do tego jestem relatywnie niska.