SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DO Dr.Szukały-kawa+kreatyna,czy mozna?

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8914

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Czy mozna spozywac jednoczesnie kawe(czarna sypana) wraz z kreatyna. Jestem studentem i akurat czasem potrzebuje kawe , ,zaczyna sie sesja...itp..terminy projekty. Dlaczego (i czy wogole) oslabia ona dzialanie kreatyny , bo wszyscy mowia ze oslabia , oslabia , ,ale ja chcialbym uslyszec to od specjalisty potwierdzone jakims fachowem opisem dlaczego tak wlasnie jest.
bo mam male wrazenie ze to jakas nagonka na ta biedna kawe.
dziekuje.


msla
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 3393 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 15438
Kain, masz rację, kofeina pobudza wydzielanie soków trawiennych, wiec u osób z nadwrażliwością przewodyu pokarmowego może działać niekorzystnie. Dlatego dodtek mleka w takich przypadkach wskazany. Między innymi, że kawa dość silnie pobudza wydzielanie soków trawiennych, polecam niekiedy wypicie kawy po obfitym lub cięzkostrawnym posiłku, to pomaga lepiej strawić

szukala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1299 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 16262
Wybacz, że podczepię się po twój post, ale temat zbliżony i nie chcę zaśmiecać forum...

A jak się sprawy mają z herbatą (zieloną i czerwoną - tylko te pijam)?

mafia.doping.full-hardcore.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ambroziak Farmakolog
Ekspert