SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DO 666 lub GOCHANA

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2354

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 5363
Zwracam się do was bo wiem,że macie wiedzę w temacie.Mam 21 lat trenuję trójbój siłowy od roku.Mój wynik to 490(150,130,210) w trójboju w kategorii do90.W sporty siłowe bawię się już około 5 lat z przerwami.Brałem już różne suplementy i sądzę,że przyszedł czas na coś "mocniejszego"(Zaznaczam,iż nie stosowałem wcześniej środków dopingujących).Jaki środek zastosować i w jakich dawkach?
Za odpowiedzi z góry dziękuję.Pozdrawiam

Bóg zesłał ich na ziemię by siali terror i zniszczenie.TORCIDA
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 933 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 14182