SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

DIETA REDUKCYJNA DO OCENY

Wysłana -
Witam

Mógłby ktoś z was potwierdzić że to co rozpisałem ma sens ? Jestem na redukcji, ważę obecnie 69 przy 176 cm wzrostu, lat 33. Cel jest taki aby wyrzeźbić się w miarę możliwości jak najlepiej do połowy sierpnia
dzien nietreningowy


dzien treningowy










Zmieniony przez - krzychu2014 w dniu 2018-07-02 23:32:25
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Dieta na pierwszy rzut oka jest monotonna, brakuje kwasów tłuszczowych omega-3, wapnia, witaminy C, mało witaminy A, w jaki sposób będziesz urozmaicał swoją dietę? zdecydowanie za dużo białka występuje w Twojej diecie. Wstaw więcej informacji na swój temat. Twój pierwszy posiłek jest mega ubogi odżywczo. Czerpiesz tłuszcze jedynie z oliwy?
Wysłana -
Sam ryż i pierś z kurczaka. Zbyt duża monotonia. Warto urozmaicić w wieprzowinę, podroby, wołowinę, ryby, kasze, ziemniaki.
Wysłana -
Fakt, dieta jest monotonna ale mi to nie przeszkadza, przynajmniej jest wygodna w przygotowaniu. Co tydzien lub dwa zmienie kurczka na indyka lub rybe. Witaminy uzupelnie witaminami olimpa + omega 3 tez z olimpa. Pytanie czy to zapotrzebowanie z kalkulatora jest dobrze wyliczone a jesli nie to jakie powinno byc w moim przypadku wedlug was z rozlozeniem na wegle bialko i tluszcz.

Ktos wspomnial o tluszczach - tak to jedyne moje źródło. W sumie chętnie bym coś dodał innego

Jeszcze jesli chodzi o witaminy i pewnie odkwaszanie to pije sok z kapusty kiszonej


Zmieniony przez - krzychu2014 w dniu 2018-07-03 15:37:43
Wysłana -
Nie chodzi o żadne odkwaszenie, gdyż zakwaszenie to stan patologiczny który wymaga hospitalizacji. Nasz organizm posiada specjalne mechanizmy regulacyjne ( bufor wodorowęglanowy, kompensacja oddechowa i nerkowa) które mają za zadanie stale regulować pH krwi. Multipaki to kiepski produkt jako suplement, nie ma szans na to aby uzupełnić tym niedoborów żywieniowych, gdyż w tego typu preparatach zazwyczaj jest dość mało poszczególnych składników, do tego dochodzi kwestia wchodzenia sobie w reakcje danych związków. Tobie może to nie przeszkadza, ale Twojemu organizmowi tak, nawet nie jesteś tego świadomy, niemniej to tak na marginesie.
Wysłana -
dudee
. Multipaki to kiepski produkt jako suplement, nie ma szans na to aby uzupełnić tym niedoborów żywieniowych, gdyż w tego typu preparatach zazwyczaj jest dość mało poszczególnych składników, do tego dochodzi kwestia wchodzenia sobie w reakcje danych związków. Tobie może to nie przeszkadza, ale Twojemu organizmowi tak, nawet nie jesteś tego świadomy, niemniej to tak na marginesie.



Dudee to co powinienem zrobić, co dodać ? Daj prosze jakąś wskazówkę
Wysłana -
Dać więcej warzyw, ok. 250g na posiłek ( różnokolorowe ) możesz sobie rotować, mrożone też wchodzą w gre: jarmuż, fasolka szparagowa, szpinak, marchew, brokuł, pomidory, papryka, dynia etc. Owoców się również nie bój, gdyż mają korzystny wpływ na redukcje tłuszczu zapasowego. Poza tym zróżnicuj źródło tłuszczy: tłuste ryby x1-3 w tyg, siemię lniane, oliwa z oliwek, orzechy, awokado, czasami i tłuste mięska też, żółtka jaj ( źródło fosfolipidów, w tym choliny ). Wafle zbędne, węgli masz do wyboru szeroką gamę: ziemniaki, bataty, kasze, makarony (przetworzone, ale też może być ) , ryże, płatki jaglane, owsiane, jakościowe pieczywo. Możesz sobie fajnie komponować posiłki, smacznie.
Wysłana -
Dokładnie. Tutaj nie ma żadnej filozofii, więcej warzyw i owoców. Nie dosyć że dostarczysz potrzebną ilość witamin i minerałów, których nawet w połowie nie ma w tabletkach to stanowią świetny niskokaloryczny " zapychacz" na diecie redukcyjnej
Wysłana -
Dzięki za podpowiedzi Panowie. Z tymi warzywami nie jest tak źle, przy rozpisce wpisalem tak na oko ale nie jest z nimi tak źle. Wrzuce jakieś foto poglądowe wieczorem posiłku.

A jak robicie z ofocami ? Ile razy w tygodniu, jaka pora i ile gr ?
Wysłana -
Wtedy, kiedy masz ochotę.

https://potreningu.pl/articles/5072/ile-mozna-jesc-warzyw-i-owocow 
Wysłana -
Tak to wygląda.

Pytanie jeszcze co do owoców. Załóżmy ze ma wyliczone zapotrzebowanie na tip top danego dnia bez owocow i nagle mnie najdzie ochota na nie to w tej sytuacji zrezygnowac z weglibw posilku czy nie przejmowac sie ?

Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź