SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

DIETA NA MASĘ DO OCENY

Wysłana -
Witam, proszę o ocenę mojego planu treningowego na masę. Ogólnie ćwiczę już ponad 2 miesiące lecz byłem na redukcji, co prawda byłem i nadal jestem chudy ale mam ginekomastię i myślałem że redukcja jakoś to zamaskuje, ale nic z tego, teraz chcę ruszyć z masą na pełnej.
Moje zapotrzebowanie:
Utrzymanie wagi: 3110
Aby przytyć: na razie 3300
Białko - 155g
Tłuszcze - 125g (uznałem że 1.8 /1kg mc będzie lepsze niż 1/1.5 ponieważ mam problem z jedzeniem dużej ilości ww, jeśli to zły pomysł to napiszcie)
Węglowodany - 390g

Płeć : Mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 68
Wzrost : 185
Aktywność w ciągu dnia : Treningi 3x w tyg, w ciągu roku szkolnego rower dziennie 6-14km
Suplementy: Jabłczan, Omega 3, WPC 80 (chociaż aktualnie białka nie używam bo nie potrzebuję)

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zjadasz w posiłku sam ryz?
Proporcje możesz przyjąć białko 2g ,tłuszcze 1-1,5 i reszta wegle
Wysłana -
No, przed treningiem. Dorzuciłbym coś jeszcze ale wtedy w makro nie wejdzie... Zapomniałem dopisać ale w dni nietreningowe jem wszystko to samo oprócz tego ryżu, tylko wtedy będę jadł 2900/3000kcal ;/ To co mam zrobić z tym posiłkiem?
A jak zostawię 1.8/1kg mc to coś się stanie? Mam problem jeść więcej węgli.


Zmieniony przez - HyceK w dniu 2018-08-01 18:07:37
Wysłana -
weż sobie zjedz rano pieczywo i 200g wiejskiego a do ryżu dodaj jakieś mięso by byl` ten posiłek zbilansowany
Wysłana -
Posiłki powinny być pełnowartościowe, a nie sam ryż. Jeszcze w dodatku brązowy przed treningiem.
Wysłana -
Ten drugi posiłek to tylko przed treningiem, i zamiast brązowego będzie to biały. Ogólnie zmieniłem że na śniadanie będę jadł 1 serek wiejski i te pieczywo, ale do tego ryżu przed treningiem wrzucę drugi serek wiejski, wtedy będzie i białko i węgle.. Tylko nie wiem jak zrobić w dni nietreningowe.. jeść 2 serki na śniadanie a tego ryżu po prostu nie jeść?
Wysłana -
Serek to nie jedyne zródło białka . Musisz urozmaicac ;
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
Wysłana -
To bezproblemowo, raz zarzucę serek wiejski, raz jajka a czasem kurczaka. A w dni nietreningowe to jak?
Wysłana -
Tak samo. Bazujesz na zalecanych źródłach składników odżywczych.
Wysłana -
Czyli nawet w dni nietreningowe mam jeść tzw. posiłek przedtreningowy byle dobić kalorie?
Wysłana -
Posiłek zbilansowany a nazywać go możesz jak chcesz
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź