SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Czy wystarczy ćwiczyć klatke i biceps 2 razy w tygodniu?

Wysłana -
Mam 16 lat i rok stazu

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
masz na mysli trening tylko tych partii?
a reszta ciala gdzie?
Wysłana -
Nie w pon cwicze klate biceps i brzuch i wystarczy tak 2 razy w tyg?
Wysłana -
Wystarczy w jakim sensie? Co chcesz dzięki temu osiągnać ?
Wysłana -
Karolcioo5
Nie w pon cwicze klate biceps i brzuch i wystarczy tak 2 razy w tyg?



A gdzie reszta partii mieśniowych, barki, nogi, plecy triceps


za w/w trening się nie bierz więc szkód niż pożytku, się nabawisz dysproporcji
Wysłana -
Ja cwicze w pon: klata biceps brzuch, sroda: plecy barki triceps brzuch, piatek: klata biceps brzuch to zly plan?
Wysłana -
A trening nóg gdzie jest, jak już chcesz trenować daną aprtię 2 x w tygodniu lepiej sie nada trening typu push pull albo FBW
Wysłana -
Spore braki podstawowej wiedzy - zapraszam do zapoznania się z wszystkimi tematami żebyś w ogóle miał pojecie co ktoś ci chce wytłumaczyć

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html 
Wysłana -
O kurde, nigdy mi jeszcze aż tak pytanie nie rozbawiło. Wnioskuje, że nie masz roku stażu po tym co piszesz. Odpowiadajac na twoje pytanie, ten plan o ile można to tak nazwać jest fatalny. Teraz troche edukacji, biceps to 1/3 twojego ramienia i jak bedziesz go robic 2x w tygodniu zapominajac o tricepsie to obwód w łapie Ci sie nie zwiekszy. Klata 2x w tyg spoko, ale tylko wtedy gdy inne partie tez są dokładnie cwiczone. Gdzie jest trening nóg? Oczywiscie nie ma, bo liczy sie tylko klata i biceps. Gdy trenujesz nogi również góra rośnie i co dla Ciebie prawdpodobnie najważniejsze czym moge też zburzyć Twoj świat. Robiac triceps 2x w tygodniu a biceps 1x bedziesz miał wiecej progresu w obwodzie ramienia. Na koniec, trening brzucha 3x w tygodniu nie da Ci wymarzonej kostki na brzuchu. Zrób go raz góra 2 razy w tygodniu i zajmij sie dietą i zmianą podejscia do treningu.
Wysłana -
Trening całego ciała 3 razy w tygodniu to dla Ciebie opcja. Pilnowanie techniki, pilnowanie miski i budowa podstaw.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź