SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Czy tyle ćwiczeń wystarczy?

Wysłana -
Witam. Zastanawiam się ile ćwiczeń na brzuch wystarczy robić w ciągu tygodnia. W tej chwili robię brzuszki 4 X max na skośnej ławce do brzuszków, oraz 4x max podciąganie kolan w zwisie na drążku, lub Plank maxymalnie. Czy 8 serii 2 (16) razy w tygodniu wystarczy na sam brzuch? Ćwiczę go w dni nietreningowe, bo jest mi wygodniej tak robić niż po treningu klatki i bicepsów, czy też nóg.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj, wykonuj podobnie, jak jna inna grupe miesniowa
okolo jak napisales ze masz okoo 16serii to jest to ilosc wystarczajaca w zupelnosci
Wysłana -
Wydaje mi się, że robienie codziennie tylu serii byłoby za dużo, bo co jak co brzuch to też partia miesniowa jak klatka itd. Wiem, ze o takim treningu leje się ze mnie jakby ktoś mnie wodą oblał, a brzuch mam mocno spompowany. Słyszałem, że ten PLANK to bardzo dobre ćwiczenie angażujące duża ilość grup mięśniowych. Tylko to bardziej chyba na wytrzymałość, czy buduje mięśnie brzucha też?
Wysłana -
mialem na mysli 16 serii w tygodniu, nie codziennie
plank jets jednym z elementow treningu, jak najbardziej tez buduje miesnie brzucha, jak i core


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-01-31 14:02:29
Wysłana -
Brzuch trenują przede wszystkim ćwiczenia złożone i ciężary w nich. Zbyt częsty trening też będzie miał wpływ na treningu bo osłabiony rdzeń przełoży się na ciężary w podstawowych bojach.
Wysłana -
U mnie na brzuch maksymalnie 2 ćwiczenia do dwóch razy w tygodniu. Choć przyznam szczerze, że przez ostatnie miesiące robię go w kratkę.
Wysłana -
Strasznie ciężkie ćwiczenie to w robienie brzucha na drążku. Chyba najlepiej czuję brzuch i widzę spore rezultaty w sile brzucha.
Wysłana -
Bo to też trudne ćwiczenie ale trzeba je umiejętnie wykonać czyli stabilizować ciało przed bujaniem i unosić biodra a nie tylko same nogi
Wysłana -
Technika u mnie kuleje w tym ćwiczeniu, bo naprawdę ciężko jest podnieść nogi do samej brody. Zastanawiam się, czy prawidłowo wykonuje, bo niby czuje, że jest przypięty brzuch pracuje i jest ładnie napięty, ale bujam się trochę na tym drążku. Jeszcze takie pytanie, bo te ćwiczenie jest raczej bardziej wymagające niż na ławeczce do brzuszków. Lepiej zacząć od brzuszków na drążku, czy na ławeczce? Zaczynam zawsze od ławki 4 serie po maxa, ale chyba lepiej będzie pierw zacząć od drążka?

Na przykład plecy zawsze zaczynam od bardziej wymagających ćwiczeń,. czyli Martwy, wiosła... Ale brzuch to nie plecy, więc nie wiem jak lepiej.


Zmieniony przez - Lovac w dniu 2018-02-07 18:57:25
Wysłana -
dokladnie, daj najpierw cwiczenie najbardziej wymagajace a pozniej dobijaj klasycznie na lawce, niekoniecznie brzuszkami
Wysłana -
Jeśli celem jest tylko poprawa mięśni brzucha to nie trzeba ciągnąć nog do brody.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź