SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy trudno osiągnąć wynik 38cm w bicepsie?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14994

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2032
Witam jestem początkujący i moim celem jest osiągnięcie 38cm w bicepsie w warunkach domowych z hantlami x2 po 10 kg +robieniem pompek.Mam jeszcze pytanie, ile czasu może to zająć? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7257
A zdajesz sobie sprawę, że będziesz komicznie wyglądał z wielkimi łapami i małą klatą, barami? Jak już to się ćwiczy całe ciało. Będziesz trzymał dietę z nadwyżką tylko po to, żeby Ci biceps urósł?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2359 Napisanych postów 30605 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 270689
Zbyt mało danych by móc określić czy i kiedy się uda. Masz zbyt malo sprzetu, samo 10kg na hantlu to troche mało. Dodatkowo jesli jestes wysoki i masz długie kończyny to tez masz ciężej na starcie
A czemu akurat 38cm?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 115 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2826
Genetyka też tu odgrywa ważną role.
Systematyczną pracą na pewno byś do tego doszedł, ale w jakim czasie tego dokonasz to zależy wyłącznie od Ciebie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący