SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to prawda, ze kravmaga jest skuteczniejsza na ulicy niz np.karate lub tkd? czemu?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34102

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 84
Czy to prawda, ze kravmaga jest skuteczniejsza na ulicy niz np.karate lub tkd? czemu? jesli chcialbym czuc sie bezpieczniej to trenowanie np. taekwondo ma sens, czy lepiej wybrac kravmage? a jesli tak, to dlaczego tak jest, ze nawet doswiadczony karateka moze miec klopot z kims trenujacym kravmage lub inna 'sztuke uliczna' ? Jestem zupelnym laikiem i nie wiem nic o sztukach walki, dlatego prosze o pomoc w wyjasnieniu tego problemu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 175 Napisanych postów 559 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51806
Nie wyobrażam sobie, żebym mógł przegrać z chłopakiem, czy dziewczyną dużo lzejszymi ode mnie. Ostatnio walczyłem z mistrzem Polski który był ode mnie o dwie wagi lżejszy i lałem go, jak chciałem. Szybszy był, ale siły w rękach miał za mało żeby mi zagrozić, a na żadne wykorzystanie techniki mu nie pozwoliłem. A kiedy nie zrobiłem wagi i wystartowałem na zawodach wagę wyżej, z chłopakami cięższymi o jakieś 7 kg to dostałem straszny łomot. Pewnie, waga nie decyduje o wszystkim, bo zdarzyło mi się wygrywać z przeciwnikami i o 25 kg cięższymi, ale wyłącznie wtedy, kiedy nic nie umieli. Z ogarniętymi nie miałbym żadnych szans.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 35 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2099