SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Czy ten trening jest ok na górę? Co jeszcze dorzucić i co na nogi?

Wysłana -
Bo tak na prawdę na początek 4 ćwiczenia wystarczą nie trzeba więcej. Na nich buduje się progres i bazę siłową masową.

Martwy angażuje całe ciało to ćwiczenie globalne jeśli możesz to go wykonuj.

Chodzi o to żeby ktoś nauczył Cię bazy ćwiczeń rozpiętek jest masa rodzajów i wersji. Ważne żeby martwy ciąg, przysiad, drążek, wiosło, wl była żyleta.
Wysłana -
Z tymi trenerami to niestety tak jest. Od biedy można nagrywać filmy i wstawiać na forum do oceny.
Wysłana -
Byłem dzisiaj u fizjo i powiedział, że mogę robić absolutnie wszystko byle bym trzymał właściwą postawę, abym wzmacniał te plecy, a nie pogarszał przez źle wykonane ćwiczenie. Dorzucę do tego wzmacnianie prostownika pleców i będzie ideolo :)

Czyli ta baza absolutnie wystarcza i większa ilość ćwiczeń różnorodnych nie pomoże?

Na szczęście następnym razem jak do niego przyjadę to mój fizjo pójdzie ze mną i sprawdzi czy trzymam odpowiednią postawę przy tym. Niestety trochę do niego mam, bo 400 km ;) (przeprowadziłem się, ale obawiam się zaufać innemu, bo dopiero ten mnie prawidłowo zdiagnozował i jest na prawdę dobry i spoko)
Wysłana -
Nie zawsze więcej znaczy lepiej. Zostaw sobie podstawowe ćwiczenia i co najważniejsze nie szalej na początek z ciężarami. Zbuduj podstawy siły i masy pilnując techniki bo ona dla Ciebie jest najważniejsza żebyś wyrobił sobie prawidłowe nawyki.
Wysłana -
Teraz tylko pozostalo opanować poprawną technikę;)
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź