SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy tak się da coś zyskać ?????????? Oceńcie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1322

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 29343
A więc prosze o ocene mojego planu ćwiczeń domowego. Dziękuje za odpowiedzi

1. Rozgrzewka

2. Pompki 4 x 10 ( klasyczene, nogi na podwyższeniu, klasyczne, nogi na podwyższeniu )

3. Przysiady 4 x 10

4 Brzuszki 1 x 70 ( + 2 x 10 serie podnoszeń nóg do brody na drążku )

5. To ćwiczenie nie wiem jak nazawać. Opisze je: siadam na ziemi a ręce mam jakieś 50 cm nad ziemią i za pomocą ich podciągam całe ciało do góry i z powrotem do dołu i tak 4 x 10

6. Drążek podchwytem 4 x 3

7. Podnoszenie się na łydkach 4 x 10

8. Hantle 4 x 10

9. Ściskacze 4 x 10

10. Rozluźnienie mięśni

Ćwicze co drugi dzień. Jestem początkujący. Jak oceniacie ? Co mam zmienić ?

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 49 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 91090
Objaśnij dokładniej ćwiczeniua i daj coś o sobie.
Staż,cel.

Czytałeś "Atlas ŹĆwiczeń" a "Trening domatora"??

Zmieniony przez - Michail w dniu 2004-06-22 21:32:01

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 29343
Ćwicze w domu od 3 miechów. Mam 15 lat. Celem moim jest troche masy zdobyć i dobrze wyglądać. To jest to dobry plan dla mnie czy nie ? Może trzeba coś zmienić ?