SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

Czy stosować kreatyne w Crossficie ?

Wysłana -
Jestem ciekawy, bo w wielu artykułach jest napisane że w tym sporcie to jeden z podstawowych suplementów, a na różnych forach nie mogę znaleźć żadnych informacji bezpośrednio od kogoś doświadczonego? Podobno powoduje duże wchłanianie wody co podnosi naszą wagę i przez to może nam przeszkadzać, ale z drugiej strony jednak daje nam tą energię i (co najważniejsze) pomaga w regeneracji.
W jednym z filmów na YT Juras mówił że kiedyś wziął kreatyne i na treningu bardzo go to spompowało więc ja odstawił, teraz bierze inną (z IHS jeśli dobrze pamiętam) i podobno jest już dobrze, a wiadomo ze trening MMA z crossfitem ma dużo wspólnego czyli jednak jest jakaś potrzeba przyjmowania tego suplementu.
I jeżeli ktoś z was bierze kreatyne przy crossficie to jaką ?
A może powinno się brać ją chociaż w dni kiedy wykonujemy jakieś ćwiczenia siłowe ?
Pozdrawiam i proszę o odp kogoś doświadczonego w temacie :D

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak najbardziej powinno sie brac.
Ja od lat stosuje Monohydrat, obecnie mam w Createstonie.
Wysłana -
A czy ta też będzie dobra >> http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_Creatine_Powder_Super-opis29609.html ?
Wysłana -
Każda forma kreatyny będzie w porządku. Monohydrat najlepiej się sprawdza. Akurat to jeden z lepszych supli dla crossfiterów
Wysłana -
Dzięki chłopaki, a jeszcze takie pytanie, jak długi powinien być trening żeby był sens brać kreatyne, bo pewnie nie na każdym etapie jest taka potrzeba, czy brać niezależnie od stopnia zaawansowania. A i jak z dawkowaniem, przed i po treningu tylko ? Bo już się naczytałem że w dni nietreningowe, na czczo i przed snem nie ma potrzeby:D
Wysłana -
nie ma to znaczenia.
Wysłana -
Tak, pora nie ma znaczenia. W dni treningowe 10g, a w dni wolne wystarczy 5.
Przy takich dawkach proponowałbym stosować kreatynę cyklicznie.
Wysłana -
rion10
Każda forma kreatyny będzie w porządku. Monohydrat najlepiej się sprawdza. Akurat to jeden z lepszych supli dla crossfiterów


Osobiście uważam, że akurat w crossficie mono nie sprawdza się zbyt dobrze właśnie z uwagi na pompowanie mięśni wodą co może przeszkadzać. Osobiście polecam jabłczan z uwagi na lepsze efekty siłowo-wytrzymałościowe. No ale może to tylko placebo a każda kreatyna działa tak samo :
Wysłana -
Większość osób, które znam z crossa jedzie na monohydracie. Jest najtańszy i nie narzekają . Ale z kreatyną jak z każdym innym suplem trzeba znaleźć najlepszy dla siebie. Sam od dłuższego czasu jak wskakuję na kreatyne to tylko mono
Wysłana -
Nie kazdego musi pompowac. Zreszta przy crossficie nie wiesz co Ciebie spompuje duza ilosc powtorzen czy kreatyna
Wysłana -
Jesli nie chcesz ze by Cię spompowalo to bierz arginine przed treningiem w duzej dawce lub bcaa. Bedzie energia i sila.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź