SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Galeria Zdjęć

Dodaj odpowiedź

Czy sa jakieś postępy?

Wysłana -
Czesc cwicze na mase od 2 miesiecy I 3 tygodni. Czy jest jakis postep I przybralem troszke miesni. Pierwsze dwa zdjecia to jak bylo przed treningiem, później kolejne dwa zdjecia to po 2 miesiacach I 3 tygodniach treningu. Ostatnie zdjecie to mój cel. Przybralem przez ten czas 5,5 kilo. Aktualnie 77,5 kilo 190 cm wzrostu.

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Kiedys

Wysłana -
Obecne

Wysłana -
Kolejne

Wysłana -
Mój cel

Wysłana -
No ja niestety nie widzę nic, na moje za wczesno trochę na fotki i pokazywanie postępu.
Jesteś wysoki i ważysz tyle ile powinna ważyć zdrowa nie trenująca osoba o wzroście 175cm.

Ćwicz dalej, jedz i rośnij , pokaż się za pół roku , wtedy napewno będzie widac postep
Wysłana -
Stary, budowanie sylwetki to jest mega wydłużony ultra maraton, a nie bieg sprinterski na 100m. Ty pytasz o ocenę wyniku tuż po wystrzale oznaczającym start. Nic się nie zmieniło, bo i co się miało zmienić w ciągu 11 tygodni? To tak szybko się nie dzieje i potrzeba czasu.
Wysłana -
Wiem panowie ze sie buduje dlugo. Ale napisano mi w necie, ze taka sylwetke jaka chce osiangnac robi sie w pół roku z syfna dieta I lipnym treningiem , a jeszcze napisano mi , ze wiele osób nie trenujących ma taką sylwetke jaka chce osiagnac a nawet lepsza. Mozna powiedziec ze mam juz prawie za soba 3 miesiace, to baardzo malo, ale z tego co napisano mi to juz prawie polowa czasu do celu jaki chce osiagnac. Dieta od 3500 kcal w gore I ze 140 gram bialka dziennie Trenuje fbw 3 razy w tygodniu cwiczenia najglówniejsze. Tzn podciaganie,dipsy, wyciskanie sztangielek 2 x 25 kilo stojac na barki i lezac na klatke, golbet squat z hantlem 25 kilo lub wykroki z hantlami 2 x 25 kg, przysiady na jednej nodze, wspiecia na palce stojac z hantlem 17 kilo. Wyciskanie francuskie oburacz 25 kilo hantel siedzac na trica I uginanie na bica hantlem od 10 do 25 kg. Sila mi wzrosla, bo nie moglem sie ani razu podciagnac a rekord to 12 razy podchwytem I z jakos 8 nachwytem , dipsy robilem 3 razy a teraz rekord w serii 14 , wyciskanie sztangielek na klatke 2x 25 kilo co daje 50 kilo na dwie rece no I to podobno 80 procent ciezaru co na sztandze wycisne a biore to lajtowo to na sztandze poszlo by moze I nawet maks 80 kilo. Na bica na jedna reka wezme moze I w 100 perfekcynie techchnicznie nie zrobie, ale ugne przedramie hantlem 25 kilo stojac. Wyniki co, prawda przecietne, ale sprawdzalem gdzies ze przecientny facet nie trenujacy o mojej wadze potrafi sie podciagnac z 7,8 razy max 10 a ja robie 12 I chyba slyszalem ze wycisnie z 80 kilo na sztandze a tyle moze I bym wycisnol. Tak wiec przecietna sile jak na zwyklego faceta mozna powiedziec, ze mam a mam 19 lat. Sylwetki tzn poziomu umiesnienia nie mam jak przecietny normalny facet, wygloda to tragicznie. Tak wiec albo genetyka jest u mnie lipna, albo powinienem brac jakies suple lub cos robie zle I przez kolejne 3 miesiace sie nic nie zmieni w mojej sylwetce co da lacznie 6 miesiecy treningu co powinienem osiagnac podobno przez kazdego kto trenuje nic szczególną sylwetke jaka chce osiagnac. Jedyne co mi podchodzi co moge robic raczej niedobrze to to,ze robie przerwy czesto 5 minutowe co serie I trening czasem schodzi I 3 godziny ale od nastepnego treningu robie 90 sekund przerwy co serie na male partie I dwie minuty na duze I trening bedzie schodzil z okolo godziny. A reszta powinna ujsc bo jem I ryz I kasze I jogurty I rozne miesa I ryby I duzo z tego miesci sie w 3500 kalorii co mam zjesc zeby przytyc I nabrac miesni, ale zreszta ta sylwetke jak wspomnialem robi sie podobno z syfna dieta I niby lipnym treningiem.
Wysłana -
Mi też wiele rzeczy pisano i mówiono, że się nie nadaje , że nie mam genu, że nie osiągnę takiej sylwetki jaką chcę.

Kieruj się tym co ty chcesz zrobić, nie ma że bez diety się tak da, nie ma że ktoś ma taką sylwetkę nie trenując, chcesz taką osiągnąć, nie jesteś predysponowany genetycznie, jesteś ektomorfikiem , układaj dietę, jedz, trenuj i czekaj na przyrosty. Nic samo się nie dzieje i z powietrza również nie urośniesz.

3 godzinny trneing to zdecydowanie za długo, 1h - 1,5h trneing to jest optymalny czas na wykonanie sesji treningowej. Przy 3 godzinnym treningu , niestety nie będziesz się regenerował i pamiętaj że więcej nie znaczy lepiej.

Jezeli przez kolejne 3 miesiące nic się nie zmieni w twojej sylwetce to znaczy że twój jadłospis kuleje, suplementy to jest uzupełnienie diety a nie środek dzięki któremu urośniesz. Bez diety, suplementy ci nie pomogą, musisz wiedzieć ile musisz jeść , co musisz jeść itp żeby nabierać masy mięśniowej .


Aha i nigdy nie byłem fanatykiem fbw, ale mimo wszystko, robisz ćwiczenia bezsensowne dla osób zaawansowanych. Wejdź w dział trening dla początkujących i poproś o pomoc, jako podpowiedź ci tylko dam że jako osoba początkująca powinieneś robić po 1 trening na wolnych ciężarach po 2 ćwiczenia złożone wielostawowe które będą rozwijać całą twoją sylwetkę. Reszte powiedzą ci w tamtym dziale.


Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2017-04-18 17:51:09
Wysłana -
Brac jakies szejki czy cos takiego?. Ja jem ponad 3500 kcal I jem kolo 140 gram bialka. To nie tak, ze jem malo. Dosc duzo jem. Trening od nastepnego treningu bedzie wygladal tak. Taka kolejnosc cwiczen bo drazek mam na dworze I chce zaczac od niego. Ok : Podciaganie nachwytem 4 serie do 10 powtôrzen , czasem na bica robie 3 serie do 10 powtórzen podchwytem zamiast uginania przedramienia, wznosy kolan w zwisie na drazku 3 serie do 15 powtórzen, wspiecia na palcach z hantlem 17 kilo 3 serie do 20 powtórzeń, goblet squat z hantlem 25 kilo 4 serie do 10 powtórzeń, wyciskanie stojąc na barki 4 serie do 10 powtorzen raz 2 x10 kg sztangielkami, raz 2 x 25 kilo hantlami na barki, no I tu na biceps aktualnie uginanie przedramienia w oparciu o kolano 12 kilo hantlel, później klatka dopiero teraz bo mnie cos mostek boli od dipsów troche I dlatego przesunolem pod koniec 4 serie do 10 powtórzeń, I ostatni wyciskanie francuskie oburacz siedzac hantlem 25 kilo. Trening daje popalic. Jakis miesien po tym czasie powinien sie pojawic. Tak wiec przyczyna moze byc dieta rozumiem? Trening wydaje sie spoko? Tez tak uwazarz? Ciezary sa takie ze miesien piecze. Później chce dokupic kamizelke z obciarzeniem I I podciagac sie z nia, robic dipsy, wznosy kolan. A hantle 2 x 25 kilo I kamizelka obciarzeniowa powinna wystarczyc na mój cel minimum bica 35,5 cm, klatka 102 pas 81 bf 13 procent bo tyle chyba ma gosciu na zdjeciu Tak wiec zmiejszajac trening do godziny, to sadzisz, ze dieta to glówny problem? Moje wymiary to biceps mocniejsze ramie 34,5cm klatka 103 cm, udo 58,5, lydka 38,5 , pas 85 bf 15 procent z czyms.
Wysłana -
Dodam, ze cwicze tak bo mam taki sprzet w domu. Hantle 2 x 25 kilo,sztangielki 2 x 10 kg, drazek I dwa krzesla jako pomki na poreczach. Nie no, ale z tego jakis miesien powinien sie choc troche wyrobic na to co chce osiagnac. Później dokupie kamizekla jak wspomialem, a to duzo mi da przy dipsach I podciaganiu I wnosach kolan.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź