SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy przy wyciskaniu leżąc powinienem czuć tricepsy?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4943

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 91 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13475
Trenuję 3xA na zasadzie:

Przysiad - poczułem uda i lekko łydki (?)
Wyciskanie - poczułem samą klatkę
MC- poczułem prostowniki i dwugłowe uda
Drążek wąsko- poczułem najszersze i lekko bicepsy "podpuchły
Zakładając, że jestem początkujący i reaguję na każdy bodziec to powinienem poczuć tricepsy przy wyciskaniu? 4 serie po 10 powtórzeń, ciężar stały. Klatka ciepła, przód barków też, a tricepsy bez zmian. Ni napuchnięte ni ciepłe...

(...) Ktoś powiedział mi kiedyś, że za każdy kilogramowy spadek musisz być gotowy poświęcić dwa razy tyle, aby go odzyskać (...)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17707 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
Pracują tricepsy ale nie aż tak by je czuć.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 91 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13475
Lecę tym planem 3 tydzień. Dołożyć coś na triceps czy na razie wykorzystać ich reagowanie przy wyciskaniu?

(...) Ktoś powiedział mi kiedyś, że za każdy kilogramowy spadek musisz być gotowy poświęcić dwa razy tyle, aby go odzyskać (...)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert