SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Czy powtórzyć trening?

Wysłana -
Na siłce trenuje już kupę czasu. Niestety co jakiś czas zdarza mi się w ogóle nie czuć konkretnej pompy klaty. Dzisiejszy trening to już w ogóle porażka. Zastanawiam się czy w przypadkach kiedy trening naprawdę nie wyszedł (zmęczenie po pracy itp.) warto dzień później go powtórzyć?



Zmieniony przez - Myckol57 w dniu 2018-02-07 22:39:10
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie powtarzaj go, jak nie ma pomy nie oznacza że źle go zrobiłeś, pompa nie jest wyznacznikiem.
Wysłana -
Bez sensu takie powtarzane - a jak kolejny "nie wejdzie" z pompą to co?? znów powtórzysz. Mięśnie wykonały pracę,. a to że się nie spompowałeś to ma niewielkie znaczenie.
Wysłana -
Pogorszysz sprawę. Jak wygląda Twój trening?
Wysłana -
KLATA:
-Wyciskanie sztangi płasko 5 serii
-Sztangielkami 5 serii
-Skos w dół 5 serii

Problem mam taki że czuję bardziej barki niż klatę.. Nie wiem od czego to zależy bo czasami udaje mi się konkretnie spompować klatkę.. Trenuję w piwnicy w bloku, ławka jest taka "byle jaka", może to jest przyczyną... Jak ćwiczę na uczelni na konkretniejszym sprzęcie to nie mam wtedy takich problemów. Ławka na blokowej siłowni jest bardzo wąska i wbija mi się mocno w łopatki (potem mam ślady na plecach). I chyba to jest przyczyną moich problemów. :P
Wysłana -
No to trzeba nad techniką popracować, nad ułożeniem na ławie. Jakiś lekki mostek, odpowiednie ustawienie łopatek - i będziesz czuł klatę a nie barki.
Wysłana -
Racja, dzisiaj pomachałem małym ciężarem tak na próbę ściągając łopatki TAKŻE W DÓŁ. I jest o niebo lepiej :P
Wysłana -
...jak już robisz tyle wyciskań to przynajmniej w jednym daj jakieś zmodyfikowane- pod słabszy punkt- abyś nie robił takiego siermiężnego "całkiem wyciskowego" treningu bo to raz, że za bardzo monotonne i jednostajne, dwa, zaprowadzi faktycznie do braku "czucia" ale z przetrenowania
Wysłana -
Ja bym zamiast tego skosu w dół wrzucł rozpiętki poziomo lub na skosie dodatnim . Przyda się jedno ćwiczenie typowo pompujące po 10-12p.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź