SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Sztuki Walki

Dodaj odpowiedź

Czy mogę usztywnić kciuka owijką bokserską?

Wysłana -
Mam wybitego/uszkodzonego kciuka, ale nie chcę z tego powodu rezygnować z treningów bjj.
Zaklejanie tego palca przed każdym treningiem jest uciążliwe. Zajmuje dużo czasu, bo jest o wiele więcej klejenia niż przy innych palach. Plastra też idzie na to od cholery.
Zastanawiam się czy mogę usztywniać go owijką bokserską, czy nie będzie to jakoś bardzo przeszkadzać itd? Robił ktoś tak?
Albo może jakiś inny sposób na usztywnienie tego nieszczęsnego palca :(
Z góry dzięki! :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie wydaje mi się, by to był dobry sposób. Żeby usztywnić tak kciuka musiałabyś wiele razy okręcić palca, a to powodowałoby dyskomfort w treningu. Kciuk przydaje się w ciągnięciu za szmaty, więc chwilowo możesz mieć problem z treningami.
Wysłana -
Yoshi87
Nie wydaje mi się, by to był dobry sposób. Żeby usztywnić tak kciuka musiałabyś wiele razy okręcić palca, a to powodowałoby dyskomfort w treningu. Kciuk przydaje się w ciągnięciu za szmaty, więc chwilowo możesz mieć problem z treningami.

Na NoGi nie szarpie się aż tak, bardziej chodziło mi o NoGi
Wysłana -
Tak czy inaczej jest to styl chwytany więc jeśli zamierzasz trenować, to musisz liczyć się z tym, że wybity kciuk będzie sprawiał problemy i ból, ponieważ nie da się uniknąć nienaruszania go podczas treningu. Możesz spróbować owinąć go owijką i zobaczyć jak będzie Ci się trenowało.
Wysłana -
przecież od kciuków zaczyna się każda klamra.
odpuściłbym dopóki się nie wyleczy, inaczej taki niepozorny stan zapalny może ewoluować w przykrą kontuzję
Wysłana -
Możesz. Ja tak robiłem. Ogranicza chwytność i manewrowość, ale działa.
Wysłana -
cynik75
Możesz. Ja tak robiłem. Ogranicza chwytność i manewrowość, ale działa.


To może spróbuję, dzięki :D


Zmieniony przez - paulinabjj w dniu 2017-05-17 17:12:16
Wysłana -
Odwiedź ogarniętego fizjoterapeutę, który zrobi Ci sztywnego tejpa albo dodatkowo usztywni kciuka poprzez jakąś szynę pod owijką.
Wysłana -
Szyna na czas treningu jest słabym pomysłem
Wysłana -
Proponowałbym raczej przerwę. Lepiej wyleczyć niż mieć problemy ze stawami w przyszłości, szczególnie, że palce to jednak podstawa.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź