SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy fat burnery przy treningu + diecie działają?

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5534

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 272 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1451
Cześć :) Ogladalem wiele filmikow, i czytalem duzo artykułów na ten temat, lecz w kazdym wypowiadano sie o ludziach myslacych, ze fat burnery bez cwiczen i diety cos dadza itd. Ja ćwiczę od pol roku, moj bf to ze zdj z googli jakies 20-25% (w zaleznosci od zdjec). Moje pytanie, to czy fat burnery, przy regularnym ( 3 razy w tygodniu) intensywnym treningu silowym 1,5h, i diecie na deficycie kalorycznym (dużym), coś mi pomogą, i przyśpieszą troche efekty, czy tylko bedzie mi cieplej i strace pieniadze? Pozdro :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 378 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12412
Jak masz 20-25% to odpuść. Większość legalnych spalaczy będzie porównywalna do wypicia kawy przed treningiem. Pobudzi Cię trochę, zwiększy potliwość, tętno i to tyle. Może 100kcal w ciągu dnia więcej spalisz, a może i nie
Działania mocniejszych spalaczy nie odczujesz przy tym poziomie zatłuszczenia, tutaj konwencjonalne metody się w 100% spiszą a jakiekolwiek przeczenie temu to szukanie drogi na skróty. Co rozumiesz przez pojęcie duży deficyt?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 272 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1451