sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Czy fat burnery przy treningu + diecie działają?

Wysłana -
Cześć :) Ogladalem wiele filmikow, i czytalem duzo artykułów na ten temat, lecz w kazdym wypowiadano sie o ludziach myslacych, ze fat burnery bez cwiczen i diety cos dadza itd. Ja ćwiczę od pol roku, moj bf to ze zdj z googli jakies 20-25% (w zaleznosci od zdjec). Moje pytanie, to czy fat burnery, przy regularnym ( 3 razy w tygodniu) intensywnym treningu silowym 1,5h, i diecie na deficycie kalorycznym (dużym), coś mi pomogą, i przyśpieszą troche efekty, czy tylko bedzie mi cieplej i strace pieniadze? Pozdro :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak masz 20-25% to odpuść. Większość legalnych spalaczy będzie porównywalna do wypicia kawy przed treningiem. Pobudzi Cię trochę, zwiększy potliwość, tętno i to tyle. Może 100kcal w ciągu dnia więcej spalisz, a może i nie
Działania mocniejszych spalaczy nie odczujesz przy tym poziomie zatłuszczenia, tutaj konwencjonalne metody się w 100% spiszą a jakiekolwiek przeczenie temu to szukanie drogi na skróty. Co rozumiesz przez pojęcie duży deficyt?
Wysłana -