SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy czas na spalacz?

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2173

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 547
Hej wszystkim :)

Mam taki problem, otóż ćwiczę od 3 miesięcy prawie (84 dni) codziennie(ominęłam max 5 treningów)
Ćwiczę: Ewa Chodakowska SKALPEL, biegam rano około 10 km- 3 razy w tygodniu + ABS (tj. z kolesiem w tych gatkach na yt) ręce(hantelki 2 kg) , pośladki i brzuch- codziennie.Jak mi się nudzi to jeszcze jakieś przysiady z obciążeniem, brzuszki itd . :)

Jestem na diecie IF od 2 miesięcy, moje okno żywienia wynosi 4 godziny, jem 1500 kalorii. Dieta bardzo mi odpowiada nie chodzę głodna.Nie sprawia mi problemu, od dziecka nie jadłam śniadań. Nie liczę makroskładników za bardzo.;/ Staram się jeść zdrowo ZERO słodyczy słodzonych napojów, soków , chipsów ...

Moja dieta wygląda mniej więcej tak:
Dzień 1 -to 100 gr kaszy , 4 jajka ,łyżka sosu pomidorowego, jogurt naturalny (duży), banan , 2 nektarynki, 3 marchewki, 2 kawy z mlekiem.

Dzień 2 - makrela wędzona, bułka żytnia, kukurydza konserwowa 200gr, 250 ml mleko 0%, płatki owsiane lub kukurydziane, 2 kawy z mlekiem, kilka marchewek.

Dzień 3 - ziemniaki , schabowy, surówka (czyli domowy obiad) arbuz , serek wiejski, banan , marchewki :) 2 kawy z mlekiem