SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy czas na przerwe

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2229

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 138 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 777
Witam

Od pewnego czasu tzn. z 1 rok za czołem uprawiać trening domatora i przez ostanie 5 tygodni intensywnie trenowałem zwiększałem np jak robiłem 7 seri pompek po 10 nogi w gurze to w następnym tygodniu juz robiłem ich 11 i tak systematycznie zwiększam aż doszłem do 16 :D i niemoge wiecej tzn. że niemoge przejśc na 17 pompek mój plan treningowy wygląda tak



Pompki
Brzuszki
Hantelka

I tak 3 razy w tygoniu co tydzień zwiekszam o tyle samo powturzeń na daną partie czyli np podobnie jak w przypadku papek .

Ale wiecej już niemoge czy to oznacza że czas zrobić sobie przerwe ? z tydzien albodwa ?


DOdam ze nie jestem kulturystą, ćwiczę amatorko wiec taki plan trochę niepełny co moze być apsurdem dla wyjadaczy kulturystyki :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 281
super serie sa dla bardziej wtajemniczonych, ja swego czasu wyszedlem ze "stagnacji" dzieki tej technice. poprostu jak miesien jest juz przyzwyczajony do danego rodzaju wysilku trzeba go stymulowac w inny sposob aby osiagnac zamierzony cel ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1172 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5724