SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Czy czas na przerwe

Wysłana -
Witam

Od pewnego czasu tzn. z 1 rok za czołem uprawiać trening domatora i przez ostanie 5 tygodni intensywnie trenowałem zwiększałem np jak robiłem 7 seri pompek po 10 nogi w gurze to w następnym tygodniu juz robiłem ich 11 i tak systematycznie zwiększam aż doszłem do 16 :D i niemoge wiecej tzn. że niemoge przejśc na 17 pompek mój plan treningowy wygląda tak

Pompki
Brzuszki
Hantelka

I tak 3 razy w tygoniu co tydzień zwiekszam o tyle samo powturzeń na daną partie czyli np podobnie jak w przypadku papek .

Ale wiecej już niemoge czy to oznacza że czas zrobić sobie przerwe ? z tydzien albodwa ?

DOdam ze nie jestem kulturystą, ćwiczę amatorko wiec taki plan trochę niepełny co moze być apsurdem dla wyjadaczy kulturystyki :D
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
tą hantlą to zakładam że robisz biceps ;-P jeśli tak szybko Ci wchodziło to może po prostu na początku nie robiłeś maxa?? mięśnie nie będą bez końca Ci rosły w jednakowym tempie - to nierealne bo ludzie rośliby bez końca. trenuj i czekaj aż znowu wskoczy Ci dodatkowa seria. regeneracja od czasu do czasu też Ci się przyda!
Wysłana -
dzięki tak hantlą robie prowizorkę bicepsu :D
Wysłana -
przerwy sa wskazane co cykl srednio 6tyg, tyg regeneracja.
Wysłana -
rozumie , czy trenując domatorem moge zrobic sobie cykl kreatyny aby w 99% wykożystac jej właściwośći tzn. czy terning domatora nie ejst zalekki w porównaniu do treningu na siłowni
Wysłana -
"DOdam ze nie jestem kulturystą, ćwiczę amatorko"
ćwicz swoje na pewno to o wiele lepsze niż nic nie robienie ze sobą a odżywki są Ci niepotrzebne,z efektów uzyskanych bez dopalaczy będziesz o wiele bardziej zadowolony
Wysłana -