SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy L-Karnityna pomoże spalić tłuszcz ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9327

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
mam pytanie dotyczace l-karnityny. czy sa to najlep[sze tabletki do spalania tluszczyku? jesli sa na ten cel lepsze to bardzo prosze o ich wskazanie bo ja jestem zielona jak pietruszka w te klocki.:) nie chce miec zadnych miesni tylko zrzucic ok 5 kg. a tak wogole to ile tabletek musialabym dziennie zarzywac i w jakim czasie udaloby mi sie schudnac te 5 kilosów? acha i jeszscze jedno czy moge laczyc 2 srodki np. l-karnityne i chrom organiczny? i czy dobra jest l-karnityna firmy OLIMP( jest chyba najbardziej rozreklamowana)ufffff to chyba narazie tyle. bede dozgonnie wdzieczna za pomoc bo zalezy mi na osiagnieciu celu. całuski dla wszystkich i prosze pomozcie :*(((. ;P

Dagi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3655 Wiek 82 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 20217
I jak narazie całkiem nieźle Ci idzie


***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Polecam therme pro wiecej na jej temat znajdziesz w dziale suplementacja. Co do l-karnityny to wg mnie jest beznadziejna.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3655 Wiek 82 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 20217